Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD alternatief voor Engelstaligen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BD alternatief voor Engelstaligen

Ik heb een goeie vriendin die graag actief wil worden op een fotografieforum om reacties te krijgen op haar foto's omdat die beter kunnen maar niemand die het haar zegt (tenzij ik af en toe).
    Het probleem is dat deze geen Nederlands spreekt en BD dus geen optie is ben ik op zoek naar een forum met een goede community waar men wel terecht kan in het Engels en ook beginner vriendelijk is. Ik kijk af en toe op Fred&Miranda maar daar zie ik teveel Oh, Wauw, Great staan bij foto's die echt niet goed zijn.

Laat maar iets weten. Thx.

Re: BD alternatief voor Engelstaligen

Euh we willen best haar Engels commentaar geen hoor op de foto's.
    Geen probleem zo leren wij ook weer wat bij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
      Euh we willen best haar Engels commentaar geen hoor op de foto's.
      Geen probleem zo leren wij ook weer wat bij
      Dit ben ik nooit vergeten Bompie hoe sommigen het reglement blijven opsommen en anderstaligen wegjagen:
      Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..

Comment

Dat we ze nog lang mogen "trekken".
        Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

www.thephotoforum.com Amerikaans, dus met veel chit chat en hilarisch onnodige discussies.

http://www.amateurphotographer.co.uk/forums/ relaxed, leuke mensen, veel degelijke kritiek.

Comment

Hangt af op welk gebied ze foto's neemt en met welke ingesteldheid.
            Wat veel mensen niet weten is dat beeld en foto's GEEN universele taal is, wij hebben andere idealen, een ander manier om beelden 'te lezen', wij vinden andere zaken mooi.
            Toon eens een Japanees, een Hongaar, een Belg en een Amerikaan dezelfde (goede, maar niet universeel gekende) fotos en je zal zien dat ze andere foto's zouden wegsmijten/inkaderen.
            Fredmiranda vind ik persoonlijk een zeer goed forum waar BD eens naar zou mogen opkijken.... ykwIm
            Hier wordt enkel gekeken naar de belachelijkste zaken als het gaat om het beoordelen van een foto.

Comment

Working...
            X