Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verveling?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verveling?

Heb ik deze zomermaanden niet gekend. De laatste weken geen tijd meer gehad om mijn fototoestellen te gebruiken. Hier zie je de reden. Met twee personen hebben we dit in goed 4 weken uit de grond gestampt. Vertrokken van twee vrachtwagens ladingen hout en platen. En veel schroeven! Heel veel zelfs! 't Is natuurlijk nog niet klaar, maar we zijn best tevreden dat we al zo ver zijn geraakt. Volgende week hopen we het dak te kunnen plaatsen.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Re: Verveling?

Mooi werk Robert, doet me denken aan mijn zomer van 2 jaar geleden, toen heb ik een garage/atelier gebouwd in skeletbouw gezet met een paddouck beslag.

Nu de afwerking, kruipt ook best aardig wat werk in.

Comment

Goed gewerkt
      De rest zal nu ook wel lukken
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Mooi werk Robert, doet me denken aan mijn zomer van 2 jaar geleden, toen heb ik een garage/atelier gebouwd in skeletbouw gezet met een paddouck beslag.

Nu de afwerking, kruipt ook best aardig wat werk in.
        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Goed gewerkt
        De rest zal nu ook wel lukken
        Bedankt mannen. Vanaf nu zal het wat langzamer gaan. De bouwheer moet vanaf maandag beginnen werken en val ik grotendeels terug in mijn leven van een gepensioneerde. Weer wat tijd om de natuur in te gaan en te fotograferen, als ik mijn apparatuur nog vind.
        Mvg.
        Robert

Comment

Das ook altijd zelfde liedje he gepensioneerd zijn en geen vrije tijd hebben
          Ziet er mooi uit, en geen nagels of vijzen over ??? planken dat zou ook mogen???
          Moet nog een kippenhok bouwen he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
            Das ook altijd zelfde liedje he gepensioneerd zijn en geen vrije tijd hebben
            Ziet er mooi uit, en geen nagels of vijzen over ??? planken dat zou ook mogen???
            Moet nog een kippenhok bouwen he
            Dat kippenhok moet er inderdaad nog komen, maar dat zal wel zonder mijn hulp kunnen.
            Mvg.
            Robert

Comment

Working...
            X