Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Personenbelasting

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Personenbelasting

Hier ook gisteren ontvangen. Ergens begin mei ingediend via taks-on-web. Voor mij is er geen enkele reden om het laat in te dienen. Maar daarmee zijn ze dit jaar een maand later dan vorig jaar...
    Ik krijg ook een pak minder terug dan vorig jaar (een 600€ !). Blijkbaar zijn er toch een aantal zaken veranderd die ze "minder goed" gecommuniceerd hebben. Een deel is logisch verklaarbaar, maar dat ander deel...
    Groeten,

Polleke

Comment

En ik ben ene van die 1,2 miljoen mensen die op Tax on web vakje 1440 vergeten ben, dus ik zal zeker moeten wachten.
      We gaan de belastingen maar verwittigen via E-mail,dat is nu de eerste maal dat ik zo iets voor heb.
      Bij ons staat alles al ingevuld door de belastingen zelf, maar ge moet feitelijk eerst alles na kijken hé, en wij hebben geen 20020€ (amaai) intresten ontvangen, dus moesten wij vakje 1440 en 2440 aangevinkt hebben.
      En aangezien ik ook geen kranten lees, heb ik het nu maar eerst vernomen via mensen die wel de krant lezen.
      Last edited by Cois; 17 augustus 2013, 10:52.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

Comment

Ik mag ook bijbetalen, en geen klein beetje.

Enne, 2000€ interesten is niet zo veel hé.
        Iets meer dan 100.000 op een spaarboekje en je zit er aan.
        Zeker voor gepensioneerden die hun groepsverzekering uitbetaald kregen is dat snel overschreden.
        Ook als je iets geerfd hebt kan je daar makkelijk over gaan.

Nu, het op een spaarboekje laten staan is niet de slimste oplossing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Misschien ook goed om weten wanneer jullie de aangifte deden ... men zou dit jaar de aangiftes verwerken in volgorde dat ze werden ingevuld via Tax on Web.

Deze stelling betwijfel ik zeker.

Ik heb er 2 ingevuld op dezelfde datum, de mijne is al terug op papier en op Zoomit, zoals altijd trek ik terug.

De andere nog altijd geen spoor.
          Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
          Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

Misschien ook goed om weten wanneer jullie de aangifte deden ... men zou dit jaar de aangiftes verwerken in volgorde dat ze werden ingevuld via Tax on Web.
            Klopt niet. De volgorde van aangifte speelt geen enkele rol bij de verwerking.
            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Vandaag aanslag in de bus, eind oktober centjes terug. (ingevuld via Tax-on-web)
              Prima werk van die mensen !

Heb ik nu gewonnen of zijn er nog vroegere vogels ?
              Ik had de mijne al van begin deze week. Ik moet niets betalen, maar krijg ook niets terug. (Trouwens, ontvangen via ZoomIt.)
              Mvg,
              Rudy Mas
              Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Enne, 2000€ interesten is niet zo veel hé.
                Beter lezen.. 't is €20020

Iets meer dan € 1000000 dus.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                  Klopt niet. De volgorde van aangifte speelt geen enkele rol bij de verwerking.
                  Tax-on-Web aangiftes zullen in volgorde van aangifte verwerkt worden, dit is overal in het groot aangekondigd geweest.
                  Dat ze het daarom ook effectief doen of niet is een ander punt.

Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
                    En ik ben ene van die 1,2 miljoen mensen die op Tax on web vakje 1440 vergeten ben, dus ik zal zeker moeten wachten.
                    We gaan de belastingen maar verwittigen via E-mail,dat is nu de eerste maal dat ik zo iets voor heb.
                    Ik heb dat ook niet aangevinkt en eerst blabla dat het moest en nu blabla dat het overbodig is.

Dit verduidelijkt veel.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
                      Ik heb er 2 ingevuld op dezelfde datum, de mijne is al terug op papier en op Zoomit, zoals altijd trek ik terug.
                      De andere nog altijd geen spoor.
                      Ze hebben die dag misschien 150000 aangiftes ontvangen en duurt de verwerking ervan enkele weken?
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Tax-on-Web aangiftes zullen in volgorde van aangifte verwerkt worden, dit is overal in het groot aangekondigd geweest.
                        Dat ze het daarom ook effectief doen of niet is een ander punt.
                        Tiens, een collega-diensthoofd van de belastingen heeft mij anders ingelicht??
                        Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Vandaag aanslag in de bus, eind oktober centjes terug. (ingevuld via Tax-on-web)
                          Prima werk van die mensen !

Heb ik nu gewonnen of zijn er nog vroegere vogels ?
                          Hier ook al in de bus , wij zijn in blijde verwachting.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
                            Bij ons staat alles al ingevuld door de belastingen zelf, maar ge moet feitelijk eerst alles na kijken hé, en wij hebben geen 20020€ (amaai) intresten ontvangen, dus moesten wij vakje 1440 en 2440 aangevinkt hebben.
                            En aangezien ik ook geen kranten lees, heb ik het nu maar eerst vernomen via mensen die wel de krant lezen.
                            Wij hebben dat ook niet aangevingt en de afrekening zat deze week al in onze bus , nu maar wachten tot ze terugstorten ergens eind november.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                              Wij hebben dat ook niet aangevingt en de afrekening zat deze week al in onze bus , nu maar wachten tot ze terugstorten ergens eind november.
                              Eind november? Eind oktober bedoel je zeker?
                              Normaal betalen ze altijd eind van de tweede maand volgend op de berekening ... dus in augustus ontvangen is eind oktober ontvangen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X