Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik hoop dat er ook een pak luiaards bij zitten, vooral bij deze die de mijne moeten behandelen...... want ik moet altijd betalen .
Er werd nochtans gezegd dat ze nu altijd eerst de betalers versturen en daarna pas de terugkrijgers.
Ze zijn dus niet van hun woord....... en gelukkig maar voor mij .
Groetjes
Ik verwacht er ook eentje........................................om te betalen. 't Is acht jaren geleden dat ik nog iets moest betalen, ik kreeg altijd terug.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Dit jaar zijn de "papieren aangevers" de laatsten om verwerkt te worden.
Hier ook via tax on web... zeker bij te betalen doch nog geen aanslagbiljet ontvangen.
ik weet dat ik moet bijbetalen dus de mijne gaat niet voor 15 oktober binnen
Euh ?????
Ik lees overal : De uiterste datum voor indiening van de elektronische aangifte is 17 juli 2013. De deadline voor aangiften op papier is 26 juni 2013.
Of bent U zelfstandige en ligt dit dan anders ?
Groetjes
Euh ?????
Ik lees overal : De uiterste datum voor indiening van de elektronische aangifte is 17 juli 2013. De deadline voor aangiften op papier is 26 juni 2013.
Of bent U zelfstandige en ligt dit dan anders ?
Groetjes
Indien de aangifte via een boekhouder wordt gedaan, heeft men de tijd tot ergens half oktober.
Ik heb er enkel geen idee van of dit enkel voor zelfstandigen geldt, of als particulieren òòk via een boekhouder kunnen/mogen werken.
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Omdat ik vorig jaar geregeld tijdelijk werkloos geweest ben (als ze geen werk voor mij hebben, dan moet ik thuis blijven), zal ik moeten bijbetalen...
Er wordt dan te weinig afgehouden omdat ze het bedrag dat ik van mijn werknemer krijg niet samentellen met de "dop" die ik daarbij krijg voor de niet-gewerkte dagen.
Door die foute berekening kreeg ik sommige maanden zelfs meer geld op mijn bankrekening gestort dan wanneer ik gewoon de hele maand zou gewerkt hebben...
Die tijdelijke werkloosheid is voor dit jaar nog altijd van toepassing, ik heb deze week maar 1 dag gewerkt
Misschien ook goed om weten wanneer jullie de aangifte deden ... men zou dit jaar de aangiftes verwerken in volgorde dat ze werden ingevuld via Tax on Web.
Comment