Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Echte brief gekregen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn electriciteitsrekening.

Ik kreeg juist ne mail aan in het russisch ( ???? ) enkel het logo van fortis kon ik lezen, de rest.. koeterwaals voor mij, als ze hem nu al niet meer in het nederlands kunnen sturen, dan weet ik nooit waar ik miljoenen laat liggen. op een week tijd : 2 keer gebeld door: "hi this is micros from microsoft" en ik ben dan de soft??? telefoontjes moeten toch ook kosten ???
    Nu vraag ik me wel af, als ik nen telefoon krijg, betaal ik dan vanaf de grens zelf voor die bullen ?? ( heb zoiets ooit gelezen, dat als ge belt : dat ge tot aan de grens betaald, de rest is voor den ontvanger.. ( amaai als dieje dan van indie belt...))

Comment

Op je vaste lijn : alle inkomende gesprekken gratis, tenzij er eerst een operator vraagt of je het inkomende gesprek wil betalen (collect call).
      Op je Belgische gsm : alle inkomende gesprekken gratis als je in België bent. Als je met je Belgische gsm in het buitenland bent, betaalt de beller enkel het stukje in zijn eigen land, de rest moet je zelf betalen.

Daarom gebruik ik hier in Spanje een Spaanse sim-kaart. Vroeger belde men vanuit België voor een p*s en een k*k naar mijn Belgische gsm. De rekening voor het internationale gesprek kwam toch mij. Sedert ik een Spaans gsm-nummer heb denken ze eerst wel na, want nu betalen ze alles zelf als ze mij opbellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        Grote problemen !
        Mijn betalingen voor de elektriciteit blijkt, volgens een binnengekomen e-mail, onvoldoende te zijn voor het jaar 2013.
        In redelijk goed Engels geschreven. Ze dreigen ermee om mijn stroom af te sluiten.
        Ik moet wel een .zip openen om mijn rekening te zien.

Ik bij Denaldi kaarsen moeten kopen voor het licht en een dynamo voor de PC.
        Vergeet de accu's niet voor de zaklampen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Ik doe het niet graag maar wil U, geachte Heer,eens iets vragen.De laatste jaren heb ik veel tegenslag gehad ........ is er nog een beetje overschot?
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            Ik bij Denaldi kaarsen moeten kopen voor het licht en een dynamo voor de PC.
            EN een fiets. Trappen maar Skitch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Vergeet de accu's niet voor de zaklampen.
              Geen probleem Bart, ik heb een ontwerp voor een zaklamp op zonne-energie. Een klein detail moet nog weggewerkt worden : hij werkt alleen in volle zon.
              Zou ik mensen kunnen warm maken om te investeren ? Ik denk het wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                Geen probleem Bart, ik heb een ontwerp voor een zaklamp op zonne-energie. Een klein detail moet nog weggewerkt worden : hij werkt alleen in volle zon.
                Diogenes zou die graag gehad hebben Paul

Comment

EN een fiets. Trappen maar Skitch
                  Pfwww. 'k Word daar zo moe van.
                  " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Haha, doet me denken aan een ontwerp uit Elektuur in de jaren dat de dieren nog spraken. Het ging om hulp voor het ontdooien van het deurslot van een auto. De oplossing was een weerstandsdraad gewikkeld rond de sleutel. Deze werd gevoed via…….? De sigarenaansteker van de auto.
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Of anno 2013 Robert: bellen naar een call center van Telenet of Belgacom of ... en uitlegt dat hij/zij belt omdat "het internet" niet werkt.
                      OK meneer/mevrouw, op volgende webpagina staan de stappen die men zal kan doorlopen/controleren om de fout te vinden ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                        Of anno 2013 Robert: bellen naar een call center van Telenet of Belgacom of ... en uitlegt dat hij/zij belt omdat "het internet" niet werkt.
                        OK meneer/mevrouw, op volgende webpagina staan de stappen die men zal kan doorlopen/controleren om de fout te vinden ...
                        Yes, is er ook zo eentje. Geweldig toch, niet?
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

crowdfunding moet toch lukken, niet?

Albums
                          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                            Yes, is er ook zo eentje. Geweldig toch, niet?
                            Zelf ook meegemaakt. 26 jaar terug bij de nakende geboorte van mijn dochter een telefoonaansluiting aangevraagd, bij de RTT toen nog.
                            Je kreeg korting als je het toestel zelf afhaalde, dus ik braafjes naar het RTT kantoor op de vismarkt in Leuven.
                            Ik kreeg het toestel en vroeg of ik een afspraak kon maken voor de aansluiting.
                            "Neen", zei de dame aan de balie, "je moet daar eens voor bellen"
                            Zie ook flickr

Comment

Working...
                            X