Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Negeerlijst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Negeerlijst

Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
    Ik zet niemand meer op mijn negeerlijst.
    Net van de berichten of reacties die personen die ik er zou willen opzetten, lig ik plat van het lachen.
    En dat zou ik voor geen geld van de wereld willen missen .
    Mvrgr.
    Ja.., de ene kan misschien wel lachen met wat een ander dan weer niet zo plezant vindt. Ik denk ook dat daar bij jou nogal wat afgelachen wordt, een plezante bedoening...
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik heb er eentje op mijn negeerlijst staan.
      Echter, de laatste maanden niet meer gezien hier.

Ik doe het uiterst zelden, maar als iemand compleet zinloze reacties blijft spuien, en de mods grijpen daar niet op in, tja, dan rest mij nog de negeerlijst.

Comment

Ik heb er twee in mijn negeerlijst en door deze thread ben ik daar nog eens gaan naar kijken. Blijken ze beiden "banned" te staan met een laatste activiteit in 2012 en 2010.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          Ik heb zo een vaag vermoeden op een negeerlijst te staan , niet dat het een drama is, maar ik vroeg me gewoon af of je dat zelf kunt weten.

Negeerlijst gebruik ik zelf niet alvast. Lijkt me een onnozel systeem, my 2 cents
          In ieder geval niet bij mij dus
          Ik maak wel gebruik van de lijst, op drie na hebben ze allemaal een ban opgelopen en dat zegt op zich ook wel iets.
          Overigens : negeren vind ik zelf nog altijd beter dan ruzie maken of schelden, hier maar ook in het echte leven. Ik ben tegen elke vorm van agressie op wat voor niveau dan ook, zelf wat betreft rijgedrag.
          Ik zal zelf ook wel ergens op een of andere lijst staan vermoed ik, maar dat kan me hoedanook niet schelen.

@Les : ik had het er een tijd met Francis over en sindsdien begrijp ik wat je bedoelt.
          Het pad van een moderator loopt idd niet over rozen, dat weet ik al een hele tijd.

Zelf ben ik een tijd bezig geweest op usenet (nl.foto) en dat is dus niet gemodereerd, gevolg : ze rollen daar al jaren vechtend over de grond en iedereen die iets afwist van fotografie heeft de boel vaarwel gezegd (om maar iemand te noemen : Johan Elzenga). Zelfde verhaal voor nl.wetenschap, daar zijn slechts een paar personen er in geslaagd om een hele discussiegroep naar de knoppen te helpen.

Comment

Wist niet eens dat er een negeerlijst bestond. Zegt genoeg denk ik. Die andere lijsten kende ik overigens ook niet. Lijken me veel interessanter
            Groeten,

Albert Jan

Website AJH
            lidnummer: BD0371NL

Comment

Ik had er ooit 2, dewelke ook "plots" een ban hadden.
              Nu heb ik er nog 1 iemand op staan, ik vermoed dat die persoon dat beseft.

Verder vermoed ik bij enkele op de negeerlijst te staan...
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Hier uiteraard ook 2 die ondertussen"banned" zijn, maar van één "banned" duikt nog af en toe een schim op. Dus zijn/haar schimmen vliegen er ook onverbiddelijk op.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Bouk maakt niet zomaar typos.
                  Zowaar een Freudiaanse verspreking ja!

Walter
                  D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                    Ja.., de ene kan misschien wel lachen met wat een ander dan weer niet zo plezant vindt. Ik denk ook dat daar bij jou nogal wat afgelachen wordt, een plezante bedoening...
                    Als ik maar kan lachen met wat ik plezant vind .
                    De één hoort graag die bepaalde stand up comedian, een ander kan hem niet uitstaan.....smaken hé .
                    Mvrgr.
                    Last edited by kriba; 5 augustus 2013, 15:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                      Als ik maar kan lachen met wat ik plezant vind .
                      De één hoort graag die bepaalde stand up comedian, een ander kan hem niet uitstaan.....smaken hé .
                      Mvrgr.
                      Ik begrijp je wel maar het gebeurt helaas ook dat er via PM ooit halve (?) dreigementen worden geuit. Zelf nog maar 1x meegemaakt, ik geef toe. Maar het gebeurt meer.
                      Nu ben ik zelf zonder beschrijving omzeggens niet te vinden maar de meesten onder ons wel. Met een stomme nagel of secondenlijm kan je in alle stilte al heel wat schade aanrichten denk ik dan. Misschien dat ik op dat gebied wat paranoia ben maar ik wil ook geen accident met iemand met een bosmaaier in zijn auto. Snappie ?

Comment

Ik ben met iedereen vriend !
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                          Ik begrijp je wel maar het gebeurt helaas ook dat er via PM ooit halve (?) dreigementen worden geuit. Zelf nog maar 1x meegemaakt, ik geef toe. Maar het gebeurt meer.
                          Nu ben ik zelf zonder beschrijving omzeggens niet te vinden maar de meesten onder ons wel. Met een stomme nagel of secondenlijm kan je in alle stilte al heel wat schade aanrichten denk ik dan. Misschien dat ik op dat gebied wat paranoia ben maar ik wil ook geen accident met iemand met een bosmaaier in zijn auto. Snappie ?
                          Hele of halve dreigementen via PB...... daarvoor moeten ze reeds ver gaan hé, maar verwijten, tsja als ze mij verwijten, verwijt ik terug.
                          Maar ik snap je maar al te goed.
                          Mvrgr.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            Ik denk alles te kunnen lezen. Ik dus ook
                            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oei dat is gevaarlijk, de gevangenissen zitten overvol, dus loopt er nog één en ander rond hé.
                              Grapje, maar die iedereen, zal toch wel niet écht iedereen zijn denk ik, wellicht bedoel je op iedereen op BD .

PS Toch maar bijgeplaatst dat het een grapje is, want vandaag de dag, denken sommigen van een grapje dat het ernst is, en van ernst dat het een grapje is......niet makkelijk.

Mvrgr.

Comment

Dan zul je toch eerst al je PC/Windows/Android... spul ritueel moeten slachten!
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                                X