Wat ik me afvroeg. Kun je zelf weten bij wie je op de negeerlijst staat?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Negeerlijst
Collapse
X
-
-
Re: Negeerlijst
Nee, hoewel het je soms wel verteld wordt.
Negeerlijst is betrekkelijk zinloos omdat men elkaar in de quotes toch wel ziet.
Van die quotes kun je samen met een vriendje dan ook gebruik/misbruik maken.
Nog beter is gewoon de schouders ophalen en niet te zwaar tillen aan wat geschreven wordt.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtWat ik me afvroeg. Kun je zelf weten bij wie je op de negeerlijst staat?
veel werk maar je kan de leden via een PM vragen op je op hun begeerlijst staat.
grt,bouk.
PS:
je staat er bij mij niet op.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtja dat kan:
veel werk maar je kan de leden via een PM vragen op je op hun begeerlijst staat.
grt,bouk.
PS:
je staat er bij mij niet op.
Comment
-
Bouk maakt niet zomaar typos.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Het zou moeten mogelijk zijn dat diegene die iemand op zijn negeerlijst plaatst ook onzichtbaar wordt voor de andere partij. Maar dan nog kan men mekaar via de quotes lezen. Die negeerlijst is volgens mij dus ook vrij zinloos, of toch tenminste voor herziening vatbaar.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
-
bouk staat bij mij op de presteerlijst
Een negeerlijst is zoals een struisvogel die zijn kop in het zand steekt
Comment
-
-
Ik heb iemand op de negeerlijst staan want zijn antwoorden slaan werkelijk op niks, elke keer weer. En ja, via quotes kom je dat toch te lezen maar daar lees ik overheen.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtIk heb zo een vaag vermoeden op een negeerlijst te staan...
Voor die persoon is dit dus een bijna blanco topic.
De negeerlijst is ontworpen voor posters die niet de hele week willen rondlopen met blauwe nagels aan hun lange tenen.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Als Mod mag ik natuurlijk niemand op mijn negeerlijst hebben staan, maar als je 'ns moest weten...BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtIk heb zo een vaag vermoeden op een negeerlijst te staan, niet dat het een drama is, maar ik vroeg me gewoon af of je dat zelf kunt weten.
Negeerlijst gebruik ik zelf niet alvast. Lijkt me een onnozel systeem, my 2 cents
Tenzij ik ook op die negeerlijst sta.
En die negeerlijst werkt alleen als je ingelogd bent dus dat moet je dan ook eerst doen.
Toch vraag ik me af of men wel een PM kan ontvangen van iemand die op de negeerlijst staat.
Zou toch gek zijn want dat lijkt me juist een zinvolle functie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk berichtIk heb iemand op de negeerlijst staan want zijn antwoorden slaan werkelijk op niks, elke keer weer. En ja, via quotes kom je dat toch te lezen maar daar lees ik overheen.
Nee, jij bent het niet."De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
Comment