Is er hier toevallig iemand die een truc kent om van die smerige beesten af te geraken naast de methode "iedere dag gaan inspecteren". Op 2 dagen vreten ze een hele struik bladvrij.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kruisbessenrups
Collapse
X
-
-
Re: Kruisbessenrups
PaulM,
Ben enkele maanden geleden verhuisd en in de tuin staan enkele fruitbomen (appelbomen) die naderhand sterk bleken aangetast door die bewuste rups, de fruitmot.
Wist eerst niet wat dat was en onlangs heb ik gesproeid met CONCERVE GARDEN van AVEVE (100% biologisch).
Volgend jaar ga ik die gasten te lijf met GRANUPOM en een FEROMOONVAL (beiden biologisch), te verkrijgen bij BIOGROEI-SHOP.BE.
Paul ga ook eens kijken op www.houtwal.be daar staat veel info en als je geen antwoord vindt stuur ze dan een mail met je probleem, die gasten helpen u zeker en vast maar laat de oplossing hier dan weten aubLast edited by Sennheiser; 2 augustus 2013, 21:26.
-
Re: Kruisbessenrups
Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk berichtPaulM,
Ben enkele maanden geleden verhuisd en in de tuin staan enkele fruitbomen (appelbomen) die naderhand sterk bleken aangetast door die bewuste rups, de fruitmot.
Wist eerst niet wat dat was en onlangs heb ik gesproeid met CONCERVE GARDEN van AVEVE (100% biologisch).
Volgend jaar ga ik die gasten te lijf met GRANUPOM en een FEROMOONVAL (beiden biologisch), te verkrijgen bij BIOGROEI-SHOP.BE.
Paul ga ook eens kijken op www.houtwal.be daar staat veel info en als je geen antwoord vindt stuur ze dan een mail met je probleem, die gasten helpen u zeker en vast maar laat de oplossing hier dan weten aub
PaulM
Comment
Comment