Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laptop en batterijtjes binnenkort in ALDI

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• laptop en batterijtjes binnenkort in ALDI

Komende aanbiedingen bij ALDI België:

Deze laptop... schijnt goed te zijn qua prijs/kwaliteit.

Maar deze AAA batterijen ??? Nooit gehoord van dat merk. Kent iemand deze?

'k had liever opnieuw hun TopCraft batterijtjes gekocht maar heb er nogal dringend nodig voor mijn tv afstandsbediening...

Re: laptop en batterijtjes binnenkort in ALDI

Waarom zou je oplaadbare batterijen gebruiken voor een afstandsbediening ? Een niet oplaadbare alkaline gaat vele jaren mee en kost stukken minder...
    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
      Komende aanbiedingen bij ALDI België:

Deze laptop... schijnt goed te zijn qua prijs/kwaliteit.

Maar deze AAA batterijen ??? Nooit gehoord van dat merk. Kent iemand deze?

'k had liever opnieuw hun TopCraft batterijtjes gekocht maar heb er nogal dringend nodig voor mijn tv afstandsbediening...
      Hun TopCraft zijn inderdaad Top, van dit merk heb ik ook nog nooit gehoord.
      Mvrgr.

Comment

Het zullen wel dezelfde zijn, maar dan in een ander kleurtje.
        De Top-Craft accu's hebben ook bijna elk jaar een ander kleurtje gekregen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Ik ga ze alvast proberen nu mijn oude 2700mA Sanyo's op 2 na de geest hebben gegeven.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Waarom zou je oplaadbare batterijen gebruiken voor een afstandsbediening ? Een niet oplaadbare alkaline gaat vele jaren mee en kost stukken minder...
            waarom niet? .... aan 1,25 € per cel moet ge u financieel geen breuk heffen en men moet nooit meer alkalines kopen, je ganse leven lang en je moet ze maar eens per 12-14 maand opladen ... In al mijn toestellen zitten nu "aldi" LSD's en dat is bijzonder goedkoop!

Comment

Het enige probleem is dat sommige afstandsbedieningen minder goed werken met een spanning van 1,2V, in dat geval zal je wel alkalinebatterijen moeten gebruiken.
              Maar anders ben je zeker goedkoper uit met de low selfdischarge accu's van den Aldi, als je die elk jaar eens opnieuw laadt, dan kan je weer een jaar verder.
              Voor alkalinebatterijen betaal je ongeveer even veel, maar die kan je niet hergebruiken.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                Voor de kost moet je het niet laten denk ik, en voor sommige toepassingen zijn ze zelfs een stuk beter, ik mijn draadloze buitenthermometer bv.
                heb ik Eneloops zitten, net als in de draadloze thermometerin mijn vriezer, deze gaan véél langer mee voor ik ze moet opladen, dan alkaline batterijen.
                Wat ik wel doe, is beide zenders na het voorzien van vers opgeladen batterijen steek ik deze in een plastiek zakje, en verpak ik dat vacuum, zo
                kan ik twee jaar weg zonder herladen, zelfs deze die op -20 in de vriezer steekt.

Comment

Working...
                X