Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
laptop en batterijtjes binnenkort in ALDI
Collapse
X
-
-
Re: laptop en batterijtjes binnenkort in ALDI
Waarom zou je oplaadbare batterijen gebruiken voor een afstandsbediening ? Een niet oplaadbare alkaline gaat vele jaren mee en kost stukken minder...Groeten,
Polleke
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
Mvrgr.
Comment
-
Het zullen wel dezelfde zijn, maar dan in een ander kleurtje.
De Top-Craft accu's hebben ook bijna elk jaar een ander kleurtje gekregen.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Ik ga ze alvast proberen nu mijn oude 2700mA Sanyo's op 2 na de geest hebben gegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk berichtWaarom zou je oplaadbare batterijen gebruiken voor een afstandsbediening ? Een niet oplaadbare alkaline gaat vele jaren mee en kost stukken minder....... aan 1,25 € per cel moet ge u financieel geen breuk heffen en men moet nooit meer alkalines kopen, je ganse leven lang en je moet ze maar eens per 12-14 maand opladen ... In al mijn toestellen zitten nu "aldi" LSD's en dat is bijzonder goedkoop!
Comment
-
-
Het enige probleem is dat sommige afstandsbedieningen minder goed werken met een spanning van 1,2V, in dat geval zal je wel alkalinebatterijen moeten gebruiken.
Maar anders ben je zeker goedkoper uit met de low selfdischarge accu's van den Aldi, als je die elk jaar eens opnieuw laadt, dan kan je weer een jaar verder.
Voor alkalinebatterijen betaal je ongeveer even veel, maar die kan je niet hergebruiken.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk berichtWaarom zou je oplaadbare batterijen gebruiken voor een afstandsbediening ? Een niet oplaadbare alkaline gaat vele jaren mee en kost stukken minder...
heb ik Eneloops zitten, net als in de draadloze thermometerin mijn vriezer, deze gaan véél langer mee voor ik ze moet opladen, dan alkaline batterijen.
Wat ik wel doe, is beide zenders na het voorzien van vers opgeladen batterijen steek ik deze in een plastiek zakje, en verpak ik dat vacuum, zo
kan ik twee jaar weg zonder herladen, zelfs deze die op -20 in de vriezer steekt.
Comment
Comment