Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Samsung Galaxy aansluiten op zetelmonitor vliegtuig. Kan dat?

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    De reden hiervoor is duidelijk. I-dinges mogen ook in de cockpit officieel gebruik worden. Ze zijn ook gemakkelijker te certifieren wegens gesloten OS en vaste hardware. Android kent zeer veel versies en duizenden verschillende hardware configuraties. Aircraftcertified zal dus nog niet voor de nabije toekomst zijn voor niet I-dinges.
    Bij Thales zou de certificering voor 'binnenkort' zijn, hun IFE draait zelf op Android
    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Het wordt me stilaan duidelijk dat in deze kwestie nogal wat verschillende meningen (lees: vermoedens) gehanteerd worden.
      Vermoedelijk gebaseerd op eigen ervaringen en "van horen zeggen".

Maar goed, doe zo verder.
      Het kan mij alléén maar helpen om vervolgens daaruit de meest voor de hand liggende conclusie te trekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Op je entertainingsysteem kan je ook kiezen voor het beeld met de vluchtroute en vluchtgegevens. Je kan bijvoorbeeld continu de vluchthoogte aflezen. Daar zit dus ergens een verbinding met het navigatiesysteem.
        Bestanden van Visa worden gekraakt, hackers zetten het Pentagon op stelten. Denk je dat de IT'ers van Airbus en Boeing supermensen zijn, en die van het Pentagon een stelletje debielen ?
        Op te lossen door op het entertainment system ook een gps aan te sluiten? Zo geniaal moet je daar niet voor zijn.
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
          Het wordt me stilaan duidelijk dat in deze kwestie nogal wat verschillende meningen (lees: vermoedens) gehanteerd worden.
          Vermoedelijk gebaseerd op eigen ervaringen en "van horen zeggen".

Maar goed, doe zo verder.
          Het kan mij alléén maar helpen om vervolgens daaruit de meest voor de hand liggende conclusie te trekken.
          Niks vermoeden, met de maatschappijen die ik het afgelopen jaar gevlogen heb werd dit niet aangeboden

Comment

Ik heb deze mogelijkheid ook nog nooit gehad, dit is iets wat ik wel verwacht in de toekomst en misschien al aanwezig is in de allernieuwste toestellen maar hoe vaak heb je het geluk om met een splinternieuw toestel te vliegen.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
              Ik heb deze mogelijkheid ook nog nooit gehad, dit is iets wat ik wel verwacht in de toekomst en misschien al aanwezig is in de allernieuwste toestellen maar hoe vaak heb je het geluk om met een splinternieuw toestel te vliegen.
              En wil je momenteel wel met een Dreamliner vliegen hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                En wil je momenteel wel met een Dreamliner vliegen hé
                Nee
                Ik heb ook liever een goede service en eetbare maaltijd dan een goed scherm voor mij. Ik vlieg voor 80% met Thai air en moet zeggen dat ik super tevreden ben. Geweldige keuze uit eten (voor vertrek te reserveren) aan boord alle drank en snacks gratis (op internationale vluchten).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                  Nee
                  Ik heb ook liever een goede service en eetbare maaltijd dan een goed scherm voor mij. Ik vlieg voor 80% met Thai air en moet zeggen dat ik super tevreden ben. Geweldige keuze uit eten (voor vertrek te reserveren) aan boord alle drank en snacks gratis (op internationale vluchten).
                  Inderdaad, ik vlieg voorlopig niet met een Dreamliner, dit zo doorgegeven aan het reisbureau die mijn tickets reserveren en voorstellen maken. Staat er een Dreamliner tussen moet die eruit .
                  En ja, Thai is echt goed, zelfs hun Economy. Zelf een LH vlieger maar mocht bv. Emirates tot Star Alliance behoren zou ik zeker een switch overwegen want de service bij hun is uitmuntend.

Comment

Working...
                  X