Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elk beestje heeft een naam.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Elk beestje heeft een naam.

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    nou...nou..daar zitten toch duidelijk herkenbare verschillen tussen hoor.
    grt,bouk.
    Ja wou eerst zeggen een Keniaanse of Zuid-Afrikaanse daar ken ik eignelijk ook helemaal niks van misschien lijken die ook helemaal niet op mekaar
    Ligt dat eigenlijk dicht bij mekaar want mijn aadrijkskunde is ook niet wat het zou moeten zijn, weer een reden om geen natuurfoto's te maken
    Ik ga mijn toestel nog moeten verkopen want zie ook niet direct het verschil tussen de verschillende Zonda's er blijft niet veel meer over voor mij om foto's van te nemen :'(
    En ik maar denken dat bij fotografie de foto het belangrijkste is, blijkbaar is het belangrijker dat je weet wat er juist op je foto staat.
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Het blijft nog altijd de foto zelf die het belangrijkst is.
      Fout, het welzijn van het beestje is belangrijker , ik zie meer en meer fotografen in het veld die voor niets terugdeinzen en alles voor die ene foto doen , ongeacht of het beestje verstoord wordt of niet en met totaal geen respect voor de omgeving .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
        Ik ben het oneens. Dit is een fotografie forum. Het gaat dus om de plaatjes. Leuk als er een naam van beestje of plant bij staat, maar het blijft secundair. Als je het zelf leuk vindt kun je natuurlijk altijd zelf opzoeken wat het is en dat eventueel als reactie posten.

Just my thoughts
        Ik geef maar een voorbeeld;
        Bij Urbex fotografie vind ik het interessant om de geschiedenis van het gebouw te weten als ik de foto's maak.
        Ik ben het eens met Eenbes.

Comment

tja zo kan je altijd wel zitten te vitten op alles en nog wat
          ga anders ook eens voor de leute naar het gedeelte sport
          aan de hand van die titels daar weet je zeker niet waarover het zou kunnen gaan
          ik ben zelfs een sportliefhebber, dus ....

Comment

Wanneer ik al eens een foto van een diertje post staat de naam er gegarandeerd bij. Wanneer ik het niet weet ga ik dat ook vermelden met de vraag of men mij kan vertellen wat het is.
            Ik geef zelfs bij de meeste van mijn foto's van landschappen en dergelijke uitleg van wat, waar, wanneer enz.
            Zelfs een stukje historie of andere zaken die ik ter plaatse meemaakte worden vermeld.
            Ik heb hiervoor reeds meermaals een bedankje gekregen voor mijn uitleg. Niet van iedereen natuurlijk, maar dat hoeft ook niet.
            Wanneer ik één iemand kan een plezier doen met een bepaalde vermelding ben ik reeds tevreden.
            Maar misschien komen die bedankjes wel omdat mijn uitleg beter is dan mijn foto's zelf .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              nou...nou..daar zitten toch duidelijk herkenbare verschillen tussen hoor.
              grt,bouk.
              Net als bij de paarden moet je naar de tanden kijken, niet?

Comment

Working...
              X