Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe batterij voor Laptop ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe batterij voor Laptop ?

Ik heb een nieuwe batterij nodig voor mijn laptop.
    Ik twijfel alleen om de originele aan te schaffen of een nevenmerk
    Iemand daarmee ervaringen en is het te vertrouwen om een 3th party exemplaar te nemen ?

Het betreft dit exemplaar ; toshiba pa3399u-2brs
    Maar ik kwam ook deze tegen, iemand een idee wat het verschil eigenlijk is (misschien Black Bandit ?) en zouden deze even betrouwbaar zijn ?
    En eventueel ook tips waar aan te kopen

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Re: Nieuwe batterij voor Laptop ?

Ik heb al een paar keer 3rd party gekocht, en die werkten prima.
    Als het prijsverschil groot is, zeker doen. Maar voor 10€ verschil zou ik de originele kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Ik heb een nieuwe batterij nodig voor mijn laptop.
      Ik twijfel alleen om de originele aan te schaffen of een nevenmerk
      Iemand daarmee ervaringen en is het te vertrouwen om een 3th party exemplaar te nemen ?

Het betreft dit exemplaar ; toshiba pa3399u-2brs
      Maar ik kwam ook deze tegen, iemand een idee wat het verschil eigenlijk is (misschien Black Bandit ?) en zouden deze even betrouwbaar zijn ?
      En eventueel ook tips waar aan te kopen

grts
      Sieg

Heb hier ook een Toshiba staan, best een goeie laptop, maar hun batterijen zijn niet de beste te noemen, mijne was na 1,5 jaar al stuk, op 20 minuten tijd van 100% naar 20%.
      Heb toch maar een originele gekocht , was ongeveer een 80 euro.
      Met de replacement batterijen van hogere capaciteit wel even vermelden (bv deze van 7800mAh) dat deze wat zal uitsteken uit je laptop omdat deze wat dikker zijn.

Enkele sites via "google":

BatteryUpgrade.be verkoopt hoge capaciteit batterijen voor pda, smartphone, mp3 spelers, iPod, notebook en nog veel meer. Verzending is gratis.

BatteryUpgrade.com verkoopt hoge capaciteit batterijen voor pda, smartphone, mp3 spelers, iPod, notebook en nog veel meer. Verzending is gratis.

mvg,
      Last edited by Henk_01; 11 juli 2013, 22:36.
      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Voor mij is het antwoord heel eenvoudig : Replace Direct en Yanec batterijen , die zijn gewoon heel goed , heb deze voor laptop en fototoestellen.
        Groeten , VDSDigit@l

Comment

Bedankt iedereen voor de antwoorden, de links en de tips !

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VDSDigit@l Bekijk bericht
            Voor mij is het antwoord heel eenvoudig : Replace Direct en Yanec batterijen , die zijn gewoon heel goed , heb deze voor laptop en fototoestellen.
            Dat is idd zo.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ik in 2011 ook een third party batterij gekocht voor mijn Toshiba. Werkt OK.
              Ik had de keuze tussen verschillende capaciteiten en ik heb toen gekozen voor de krachtigste, gaat gewoon langer mee. Nadeel waaraan je moet denken is dat een krachtiger batterij ook groter is. Bij mij steekt die een paar cm achter de laptop uit. Ziet er wat belachelijk uit maar de voordelen overheersen, hoewel het erg krap is in de "laptopvalies".
              Merk en leverancier ken ik niet meer maar je moet bijzonder goed opletten dat je de juiste versie hebt, een pinnetje meer of minder kan zorgen dat ze niet past.

Comment

Working...
              X