Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waarom een smartphone?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: waarom een smartphone?

Nou nou nou. Zijn alle Apple gebruikers nu ineens rijke opscheppers met een huidprobleem, in de puberteit? Dadelijk wordt het nog een politieke discussie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
      Nou nou nou. Zijn alle Apple gebruikers nu ineens rijke opscheppers met een huidprobleem, in de puberteit? Dadelijk wordt het nog een politieke discussie
      Heeft u de titel en inleiding van dit topic begrepen: 'waarom een smartphone?' Er wordt een mening gevraagd en die kunnen verschillen.

Comment

-----
        Last edited by Koeno; 13 januari 2015, 08:18.
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Waarom een smartphone?

Omdat ik geen neanderthaler wil zijn in deze tijd.
          Zonder kan je evengoed in de eerste beste grot terugtrekken en met enkele stenen een vuurtje te stoken...
          Zo denk ik er ook over...
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Waarom ? Daarom, gaat niemand een fluit aan toch !

Comment

Sommige mensen zijn tegen alles.
              Ik ben ook tegen iets : moraalridders.
              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

andere vraag of onderwerp maar toch betrekking met de originele vraag in het begintopic hier:

wat is de beste 'app2sd' app voor android. mijn echtgenote heeft sinds april verleden jaar een HTC Desire 500 met 4GB intern geheugen, wat dus in werkelijkheid slechts 1 GB terbeschikking heeft voor bijkomende app's. Een aantal nieuwe app's zijn met de soft van het toestel zelf op de externe kaart gezet, maar voor een aantal lukt dit niet. Heb reeds een aantal app2sd app's geprobeerd, maar soms wordt er aangegeven dat het toestel niet gerood is en dat eerst moet gebeuren......
                Sony RX10 Mark IV
                nog een fijne dag verder!
                Guido

Comment

Meestal is root benodigd, en zeker als KitKat is geïnstalleerd.

Deze zou misschien een oplossing zijn :
                  Want to Move Apps to SD Card ? Use App2SD android app that will help you to move your installed apps to your memory card easily. Check more details below..

https://play.google.com/store/apps/d....gphone.app2sd ?

Maar eerstens: ik heb wel geen ervaring ermee.
                  En tweedens: het werkt niet op ieder toestel (zie ook de commentaren)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                    Waarom een smartphone?

Omdat ik geen neanderthaler wil zijn in deze tijd.
                    Zonder kan je evengoed in de eerste beste grot terugtrekken en met enkele stenen een vuurtje te stoken...
                    Die grot bestaat hedendaags uit een smart Phone: in elk gezelschap of het nu in de trein is of tijdens (verjaardags)feestjes zit driekwart van die zielenpoten met hun snuiter continu gericht naar een schermpje en tonen ze geen enkele aandacht voor hun omgeving. Dat noemt men sociale media, het moet toch niet zotter worden. Laat mij maar een neanderthaler zijn met echte sociale contacten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                      Die grot bestaat hedendaags uit een smart Phone: in elk gezelschap of het nu in de trein is of tijdens (verjaardags)feestjes zit driekwart van die zielenpoten met hun snuiter continu gericht naar een schermpje en tonen ze geen enkele aandacht voor hun omgeving. Dat noemt men sociale media, het moet toch niet zotter worden. Laat mij maar een neanderthaler zijn met echte sociale contacten.
                      Voor de smartphone er was zat men in de trein vaak te lezen in boek of tijdschrift en deze 'zondaars' zijn zelden beticht van asociaal gedrag.
                      En (verjaars)feestjes zijn niet altijd een pretje hoor, een smartphone kan het dragelijk maken.
                      Veel mensen gingen buiten roken of bij de rokers staan om maar even te ontsnappen aan de 'gezelligheid' van een feest.

Nu met gratis bellen hoef je in de volle trein (spitsuur) niet meer naast of tegenover elkaar te zitten om gezellig te kunnen kletsen.
                      Gebeurt ook zo vaak namelijk, men zit gewoon te bellen met iemand enkele bankjes verderop. Heel sociaal zou ik zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                        Meestal is root benodigd, en zeker als KitKat is geïnstalleerd.

Deze zou misschien een oplossing zijn :
                        Want to Move Apps to SD Card ? Use App2SD android app that will help you to move your installed apps to your memory card easily. Check more details below..

https://play.google.com/store/apps/d....gphone.app2sd ?

Maar eerstens: ik heb wel geen ervaring ermee.
                        En tweedens: het werkt niet op ieder toestel (zie ook de commentaren)
                        merci voor de hint, zal het in ieder gaval checken
                        Sony RX10 Mark IV
                        nog een fijne dag verder!
                        Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                          Je moet een smartch kopen...

Comment

Waarom een smartphone?

Omdat dit het vervolg is van de personal organiser, waarom hadden we anders een Psion of Palm One? Die was dan weer het gevolg van een agenda zoals Succes en vooral Filofax. De nood om te organiseren en data mee te hebben.
                            ...leeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                              Zo denk ik er ook over...
                              En ik ook, en ik ben al zeer lang geen puistige puber meer (straks 68).
                              Maar om één voorbeeldje te geven: als ik eens met de trein onderweg ben en Gent nader, vind ik het best handig om eens te checken of ik me moet haasten naar de bushalte of dat ik wat tijd over heb (zonder met een busboekje te moeten rondlopen).
                              Voordien kon ik al kijken wanneer ik op mijn bestemming een trein terug naar Gent heb, zonder met een spoorboekje te moeten rondlopen of bij aankomst alle uren te moeten op een papiertje noteren.
                              Is die smartphone levensnoodzakelijk: neen
                              Is hij handig: volmondig JA
                              Wil ik het nog missen: volmondig NEE.

Met alle respect voor wie er geen boodschap aan heeft.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Helemaal mee eens, Nete!
                                Komt ook nog bij dat je in je busboekje enkel ziet wanneer de bus zou moeten passeren aan je halte, op mijn telefoon zie ik in min of meer realtime hoever weg ze is, en of ik niet beter een stukje meer te voet ga ipv te blijven wachten.

Ivm sociale media op restaurant, feestjes etc: ik vind dat wie op de hoogte wil zijn van wat ik eet/drink/vertel op restaurant, had maar moeten meegaan

Comment

Working...
                                X