Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

betalend wifi in hotel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: betalend wifi in hotel

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
    Als dat hotel een Telenet "Business klant" is, dan heeft die een modem die hij niet KAN open zetten voor Homespot.
    Als hij een Telenet modem/router mét Homespot mogelijkheid heeft (dus eentje met draadloos netwerk) zoals TS meldt, dan is hij een particulier-abo-klant. En dan kan je het hem niet kwalijk nemen dat hij dat niet open zet voor klanten van zijn zaak.

Dat hij daarentegen geen draadloos netwerk voor al zijn klanten aanbiedt, jaagt er met zekerheid een deel weg. Telenet Homespot zou dan trouwens de 2 Belgacom klanten in de kou laten staan. Op naar een eigen in-de-dagprijs-inbegrepen WIFI-netwerk dus.

Bij mijn hotelkeuzes de laatste jaren was gratis WIFI een voorwaarde. Punt. Gelijk Bouk zegt: zoals het bad- en bedgoed.
    Na een telefoontje van Telenet is duidelijk geworden dat hij een "Business klant" is, iets wat hij mij niet gezegd heeft.Hij vond dat wij,klanten, alles maar gratis willen.Dat was zijn enige verweer.
    Sorry voor de late reactie.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Na een telefoontje van Telenet is duidelijk geworden dat hij een "Business klant" is, iets wat hij mij niet gezegd heeft.Hij vond dat wij,klanten, alles maar gratis willen.Dat was zijn enige verweer.

Domme reactie. Gratis internet is een goed verkoopargument. Tripadvisor beoordeling schrijven....
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
        ........ Gratis internet is een goed verkoopargument...
        mee eens, en wij kregen er nog een gratis parkeerkaart bij voor heel Veere (Zeeland).
        das pas service.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Domme reactie. Gratis internet is een goed verkoopargument. Tripadvisor beoordeling schrijven....
          Idd ZEER domme reactie.

Nu ja... gratis bestaat niet.
          Ergens zit het in de prijs maar het oogt natuurlijk veel aantrekkelijker als je dat gouden woordje "gratis" kan gebruiken .
          Voor mij HOEFT het eigenlijk niet "gratis"... als ik vooraf maar weet wat het ganse verblijfplaatje me gaat kosten.
          Of ik nu voor mijn kamer 70 euro moet betalen mét GRATIS wifi... of 65 euro zonder, maar met de mogelijkheid om wifi aan 5 euro per dag in optie te nemen...

Dan neem ik toch het tweede want misschien wil ik wel een dagje of 2 ZONDER contact met de buitenwereld. Want dat is dan goedkoper dan GRATIS
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

Comment

Idd ZEER domme reactie.

Ergens zit het in de prijs maar het oogt natuurlijk veel aantrekkelijker als je dat gouden woordje "gratis" kan gebruiken .
            Voor mij HOEFT het eigenlijk niet "gratis"... als ik vooraf maar weet wat het ganse verblijfplaatje me gaat kosten.
            Of ik nu voor mijn kamer 70 euro moet betalen mét GRATIS wifi... of 65 euro zonder, maar met de mogelijkheid om wifi aan 5 euro per dag in optie te nemen...

Dan neem ik toch het tweede want misschien wil ik wel een dagje of 2 ZONDER contact met de buitenwereld. Want dat is dan goedkoper dan GRATIS
            Daar verschillen we dan in. Ik wil ZEKER internetaccess.
            De reden: "gratis" en zeer goedkoop bellen (VOIP)
            Weg van huis geocaching wil zeggen 's avonds loggen wat we overdag vonden, dus internet..
            Mails! Als sysop/webmaster van onze club wil ik kunnen ingrijpen als er iets mis loopt.
            Ik selecteer dus op internetaccess en tijdens een vakantie meer dan 1 dag offline is ondenkbaar.
            Dat het niet "echt" gratis is lijkt mij logisch maar de extra kost per nacht per klant is verwaarloosbaar en dan ben je beter dat je gratis WiFi kan op je website zetten dan €10/dag voor internet. De reactie is dan "dat kost zoveel voor 3 dagen dan thuis voor een maand".

Als je je redenering doortrekt kan je misschien een kamer boeken met alleen een bed. De zetel/stoel en tafel kan je best missen voor een paar dagen, ook de TV die er staat (gratis) kan je dan van de kamerprijs aftrekken.
            We verwachten nu eenmaal dat in een kamerprijs bepaalde dingen inbegrepen (gratis) zijn en internetaccess is tegenwoordig één van die dingen.
            bye, Maurice
            Nikon D7500

Comment

Voilà, ik zou het niet beter kunnen zegge, on4bam !
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Idd ZEER domme reactie.

Dergelijke redenering volgt Ryanair ook.
                Je betaalt de basic prijs en voor het minste extraatje moet je betalen.
                En dan hoor je ontevreden reizigers klagen dat ze geen service krijgen of dat de baliebediende onvriendelijk is.
                Van mij zou dergelijk hotel toch een flinke vermelding krijgen op Tripadvisor en eventueel de boekingssite.
                Dat zal zijn effect niet missen, wees gerust.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                  Dergelijke redenering volgt Ryanair ook.
                  Je betaalt de basic prijs en voor het minste extraatje moet je betalen.
                  En dan hoor je ontevreden reizigers klagen dat ze geen service krijgen of dat de baliebediende onvriendelijk is.
                  Van mij zou dergelijk hotel toch een flinke vermelding krijgen op Tripadvisor en eventueel de boekingssite.
                  Dat zal zijn effect niet missen, wees gerust.
                  Dat zegt natuurlijk meer over de reiziger dan over de dienstverlener: als je op voorhand weet (dat zei ik al eerder maar niemand leest dat ) wat je gaat krijgen en aan welke bodemprijs moet je toch niet van je toeter maken dat het allemaal maar minnetjes is .
                  Er zijn er altijd die willen behandeld worden als een koning voor de prijs van een scheet in een fles. Je zal dan maar op een Basil Fawlty botsen...
                  Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                  Oók wandelen met GPS?

Comment

Dat zegt natuurlijk meer over de reiziger dan over de dienstverlener: als je op voorhand weet (dat zei ik al eerder maar niemand leest dat ) wat je gaat krijgen en aan welke bodemprijs moet je toch niet van je toeter maken dat het allemaal maar minnetjes is .
                    Er zijn er altijd die willen behandeld worden als een koning voor de prijs van een scheet in een fles. Je zal dan maar op een Basil Fawlty botsen...
                    Het probleem is dat in geval van internettoegang je dikwijls aan een bodemprijs kan logeren en gratis op het net kan en bij duur logement er soms meer dan €10 gevraagd wordt. Er is echt geen lijn te trekken tussen kamerprijs en internettoegang terwijl dat voor andere "luxe" meestal wel duidelijk is.

I.p.v. luchtvaartmaatschappijen te vergelijken kan je misschien restaurants vergelijken. Bij McDonald's (toch niet duur te noemen ) is internet gratis, geen idee hoe dat bij Noma of El Bulli zit
                    bye, Maurice
                    Nikon D7500

Comment

Working...
                    X