Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 8.1 Preview is er, maar..........

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Windows 8.1 Preview is er, maar..........

What languages is the preview available in?
    Windows 8.1 Preview is available in Arabic, English (US), Chinese (Simplified), Chinese (Traditional), French, German, Japanese, Korean, Portuguese (Brazil), Russian, Spanish, Swedish, and Turkish. (Gjin Nederlands of West- Woest-Vlams, of Aantwaarps vanzeneigens.)

Notes

If you install Windows 8.1 Preview in a language that's different from the language currently on your PC, you can only keep your files, not your apps or settings.

If you're running Windows 8 and have installed a language pack or a language interface pack (LIP), they'll be removed when you install Windows 8.1 Preview.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Re: Windows 8.1 Preview is er, maar..........

Het is een preview, nog niet bedoeld voor het grote publiek dus (en dus geen upgrade voor 8.0 zoals het zal zijn bij de volledige versie).
    Nu is het een apart besturingssysteem dus.
    Ik ga wachten tot de gewone upgrade wordt geďnstalleerd.

Comment

iedereen kan het toch downloaden KLIK

Maar toch eerst eens de FAQ lezen.
      Ik ga die niet installeren en wacht tot die in de rekken ligt want ik gebruik een Nederlandse versie.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ja natuurlijk kan iedereen die downloaden, maar het is niet de volledige versie en er zullen dus nog bugs in zitten.
        8.1 zal toch gewoon een download zijn zoals de servicepacks van vroeger?
        Sinds win8 gebruik ik altijd de Engelstalige versies van al mijn programma's en OS, dan krijg je tenminste alle opties en alle applicaties ter beschikking. Je kan ook al sneller iets opzoeken als je iets niet weet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
          (en dus geen upgrade voor 8.0 zoals het zal zijn bij de volledige versie).
          Nu is het een apart besturingssysteem dus.
          Niet juist. Je kunt gewoon upgraden.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
            Niet juist. Je kunt gewoon upgraden.

Jan
            Zal wel kloppen, maar als de definitieve versie van 8.1 uitkomt zit je wel met een probleem : want dan kan je niet updaten, en zal je alles terug mogen installeren.
            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              Zal wel kloppen, maar als de definitieve versie van 8.1 uitkomt zit je wel met een probleem : want dan kan je niet updaten, en zal je alles terug mogen installeren.
              Wat moeten we dan doen polleke?
              Of wat is het beste wat we kunnen doen. Ik heb ook natuurlijk de Nederlandse versie 8.0.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Of wat is het beste wat we kunnen doen. Ik heb ook natuurlijk de Nederlandse versie 8.0.
                Heb je ergens een test computertje, of een virtualbox ofzo : smijt u maar. Eigenlijk speelt het dan toch geen rol, als er iets misgaat (het is nog altijd een beta-versie...). Maar voor die virtualbox zal je vrees ik ook moeten wachten tot de ISO vrijgegeven wordt.
                Heb je bovenstaande niet : dan zou ik gewoon wachten tot de "echte" update eraan komt (zal ergens eind dit jaar zijn, vermoed ik). Dan heb je ook de nederlandstalige versie... En het zal toch gratis zijn...
                Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Een preview is een preview en geen volledige eindversie voor distributie.
                  Het is nog steeds als test bedoeld dat ze zoiets uitbrengen, ge kunt daar niet hetzelfde van eisen als van een definitieve release.
                  Het is als een testwagen in de garage, die rijdt ook maar ge moet hem nemen met de afwerking dat de garage wou.
                  Koopt ge dezelfde als eindproduct, dan kunt ge die hebben zoals jij het wilt.
                  Ben je niet akkoord met de testversie dat ze u geven, dan ben je niet verplicht die te nemen.

Verstuurd van mijn GT-N5100 met Tapatalk
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Ok en bedankt polleke en VerSeg
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Klik HIER voor de Nederlandse uitleg. En klik HIER om veelgestelde vragen en antwoorden te krijhen.
                      Wil je de W8.1 Preview installeren dan brand je die best op DVD zodat u de geďnstalleerde versie kunt verwijderen.
                      Maar maak vooral eerst een "image" aan van uw huidig systeem om de computer volledig terug te kunnen zetten zoals voorheen.

Maar zoals Polleke al vermelde, heb je een ouder bakje staan gebruik die om W8.1 Preview te ontdekken.
                      Last edited by Red Falcon; 28 juni 2013, 01:43.

Comment

Heb die preview eens onder virtualbox geďnstalleerd. Je moet wel zorgen dat je de laatste versie ervan gebruikt, maar dan werkt het ding behoorlijk.
                        Wat meer uitleg over de nieuwigheden kan je hier vinden : link...
                        Groeten,

Polleke

Comment

Working...
                        X