Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet Whoppa..... wat zal het worden ??????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet Whoppa..... wat zal het worden ??????

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Jij bent waarschijnlijk bij de eersten Tommie, hier nog geen verandering te merken.
    Ik had dan ook om 12 als de conferentie begon al een bestelling geplaatst.

Comment

Ik heb nu een fibernet shake, internet en digicorder.
      Ik betaal daarvoor in totaal 64,75.
      Ze zeggen dat bij de automatische overstap je rekening hetzelfde zal blijven.
      Maar ik zie dat zo'n whoppa 71 euro kost. Dat lijkt me toch niet hetzelfde.

Ik ben echt niet van plan om nog 1 euro meer te betalen, al is het maar uit principe.

Je kan alles apart nemen staat er.
      Als ik alles apart tel kom ik ook uit op 70 euro, wat meer is dan wat ik nu betaal.
      Groetjes,
      Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
        Ik heb nu een fibernet shake, internet en digicorder.
        Ik betaal daarvoor in totaal 64,75.
        Ze zeggen dat bij de automatische overstap je rekening hetzelfde zal blijven.
        Maar ik zie dat zo'n whoppa 71 euro kost. Dat lijkt me toch niet hetzelfde.

Ik ben echt niet van plan om nog 1 euro meer te betalen, al is het maar uit principe.

Je kan alles apart nemen staat er.
        Als ik alles apart tel kom ik ook uit op 70 euro, wat meer is dan wat ik nu betaal.
        Reken jij exclusief of inclusief kabelabo?
        De whoppa is nl. inclusief kabel.
        Met vriendelijke groet,
        Caltson
        Sander Photography Official website

Comment

Ik betaal nu:
          kabel: 13,50 euro
          Internet + TV + telefoon: 54,98 euro
          (digicorder gekocht aan 50 euro destijds)
          Totaal: 68,48 euro.

Whoppa: 63,50 euro all in, + 8,20 euro voor de huur van de digicorder. (120 Mbps).
          Whop: 53,25 euro all in + 8,20 euro voor de huur van de digicorder (60Mbps).

Ik ben tevreden met Whop omdat ik nu met ExpressNet 30Mbps krijg.
          Omdat ik nu niet huur zou mijn voordeel 68,48 - 53,25 = 15,23 euro.
          Ben benieuwd of dit gaat lukken
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caltson Bekijk bericht
            Reken jij exclusief of inclusief kabelabo?
            De whoppa is nl. inclusief kabel.
            Ik reken alles inclusief.
            Maar ik zie net dat er dus ook een kleinere whop bestaat, die overeenkomt met mijn fibernet en iets goedkoper is. Dan zal ik maar niet klagen.
            Groetjes,
            Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ik betaal nu:
              kabel: 13,50 euro
              Totaal: 68,48 euro.
              Whoppa: 63,50 euro all in, + 8,20 euro voor de huur van de digicorder. (120 Mbps).
              Whop: 53,25 euro all in + 8,20 euro voor de huur van de digicorder (60Mbps).
              Pas op Theo, ik heb ook even zitten rekenen, en als je de met jou kabelprijs rekent mag je daar
              nog eens 1,70€ van aftrekken.

Ik heb zelf eens zitten rekenen, en zou eigenlijk volgens de website van Telenet en met Whoppa 1,70 € méér betalen
              dan met mijn vorige Fibernet, en je kent mij hé, daar wilde ik het fijne van weten, dus gebeld naar Telenet.

Wat blijkt nu, Telenet hanteert de tarieven van de duurste kabel abonnementen op hun website, zijnde 15,20€ maar daar zit een verschil in
              bij de door Infrax beheerde kabel is die prijs goedkoper, zijnde 13,50€ per maand, vandaar dat verschil van 1,70€.
              Dus mag je met je berekening daar nog eens 1,70€ van aftrekken, daar heeft Telenet niets mee te maken, die hogere prijs komt van je
              kabel beheerder, dus voor Infrax aangeslotenen komt Whop aan 51,55 € en Whoppa aan 61,80 €

Dus goed nieuws voor Infrax aangeslotenen, dus best eens bellen naar (Telenet 015 666666) dan ben je zeker dat er geen fouten gebeuren.

Comment

Bedankt Geert!
                Het wordt steeds leuker
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Pas op Theo, ik heb ook even zitten rekenen, en als je de met jou kabelprijs rekent mag je daar
                  nog eens 1,70€ van aftrekken.

Ik heb zelf eens zitten rekenen, en zou eigenlijk volgens de website van Telenet en met Whoppa 1,70 € méér betalen
                  dan met mijn vorige Fibernet, en je kent mij hé, daar wilde ik het fijne van weten, dus gebeld naar Telenet.

Wat blijkt nu, Telenet hanteert de tarieven van de duurste kabel abonnementen op hun website, zijnde 15,20€ maar daar zit een verschil in
                  bij de door Infrax beheerde kabel is die prijs goedkoper, zijnde 13,50€ per maand, vandaar dat verschil van 1,70€.
                  Dus mag je met je berekening daar nog eens 1,70€ van aftrekken, daar heeft Telenet niets mee te maken, die hogere prijs komt van je
                  kabel beheerder, dus voor Infrax aangeslotenen komt Whop aan 51,55 € en Whoppa aan 61,80 €

Dus goed nieuws voor Infrax aangeslotenen, dus best eens bellen naar (Telenet 015 666666) dan ben je zeker dat er geen fouten gebeuren.
                  Ben je daar zeker van ? Als ik op de website kijk en de prijs vergelijk op de site van Telenet in Harelbeke (infrax, WVEM vroeger) en Kortrijk (Telenet) dan is dat in beide gevallen 15.20€... Blijkbaar heeft Telenet die prijzen opgetrokken, en uiteraard op het hoogste peil. Vroeger was daar inderdaad verschil in.
                  Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                    Ben je daar zeker van ? Als ik op de website kijk en de prijs vergelijk op de site van Telenet in Harelbeke (infrax, WVEM vroeger) en Kortrijk (Telenet) dan is dat in beide gevallen 15.20€... Blijkbaar heeft Telenet die prijzen opgetrokken, en uiteraard op het hoogste peil. Vroeger was daar inderdaad verschil in.
                    Natuurlijk ben ik er zeker van Polleke, ik heb daarom deze morgen gebeld naar de facturatie van Telenet, en daar hebben ze mij bevestigd
                    dat in een goedkopere zone zat wat betreft kabel, en dat het prijsverschil daar zat. Tenzij Infrax Harelbeke duurder zou zijn natuurlijk.

Comment

Natuurlijk ben ik er zeker van Polleke, ik heb daarom deze morgen gebeld naar de facturatie van Telenet, en daar hebben ze mij bevestigd
                      dat in een goedkopere zone zat wat betreft kabel, en dat het prijsverschil daar zat. Tenzij Infrax Harelbeke duurder zou zijn natuurlijk.
                      Vroeger was dat verschil er ook in Harelbeke (tot een jaartje geleden zat ik bij Telenet). Heb vorige week (voor die whopa zever) dat nog eens gecontroleerd, en dan was het plots gelijk (beide 15.20 €/maand). Heb het wel enkel op de site gecontroleerd (iets wat ik nu zelfs niet meer terugvind op hun aangepaste site...). Maar het is uiteraard heel goed mogelijk dat de facturen anders zijn dan de info op hun site...
                      Groeten,

Polleke

Comment

Working...
                      X