Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet Whoppa..... wat zal het worden ??????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet Whoppa..... wat zal het worden ??????

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
    Voor mij is dit heel duidelijk, of ik heb iets over het hoofd gezien.
    telenet marketeert zijn potentiele downloadsnelheid (die in realiteit zelden of nooit gebruikt kan worden), en de hotspots die je evenmin gebruikt... (je hebt natuurlijk een data abonnement als je een smartphone gebruikt)
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      telenet marketeert zijn potentiele downloadsnelheid (die in realiteit zelden of nooit gebruikt kan worden), en de hotspots die je evenmin gebruikt... (je hebt natuurlijk een data abonnement als je een smartphone gebruikt)
      Ik gebruik die heel regelmatig aan zijn volle snelheid zijnde momenteel 9.1MB/s
      Hotspots gebruik ik veel, vooral op de luchthaven Zaventem en dat heeft me al veel geld bespaard. Familie van mij die een ziekenhuisopname hebben gehad in bv. het ziekenhuis van Deinze kunnen daar dan ook gratis surfen en zo kan ik nog wel enkele mensen en situaties noemen waar Telenet klanten toch een streep voor hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Ik gebruik die heel regelmatig aan zijn volle snelheid zijnde momenteel 9.1MB/s
        Hotspots gebruik ik veel, vooral op de luchthaven Zaventem en dat heeft me al veel geld bespaard.
        des te beter voor jou... ik heb er ook toegang toe, maar stel vast dat ik het nooit nodig heb... heb 2Gb data per maand (mobile viking) die ik zowiezo nooit opgebruik... en als ik dan eens een hotspot tegenkom, dan is'm te zwak of onstabiel... 'k zou me bekocht voelen moest ik er voor betalen... #geen goede ervaring
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
          Ze zouden beter die idioot lage uploadsnelheden eens onder handen nemen ...
          Dat is ook het enige wat mij interesseert.
          Zeker omdat ik 'n server heb draaien voor persoonlijke data en voor familie .
          Dubbele download ... mogen ze houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Inderdaad, en mooi meegenomen als je reeds Telenet klant bent.
            Dat van dat kabelabo, ik dacht dat dat reeds overal zo was, blijkbaar niet dus, in ieder geval, hier wordt het kabelnetwerk beheerd en onderhouden
            door Infrax, en hier zit het kabelabonement reeds sinds vele jaren in de prijs ingerekend.
            Als ik dat hier allemaal lees, worden er hier weer veel appels met peren vergeleken.
            Ik zit ook in de Infrax zone. Voordien werd het kabelabonnement afzonderlijk aangerekend op je factuur van Telenet. Nu zit dit inbegrepen in de vaste prijs van de sh... uhm, Whop(pa).

Maar, de eerste decoder die vroeger wel inbegrepen zat in de prijs van de shake, betaal je nu dus wel afzonderlijk. In principe veranderd er dus helemaal niets aan de prijs, enkel de snelheid van je Internet wordt verdubbeld.

Voor eventuele nieuwe klanten wordt het wel allemaal wat duidelijker, want voordien had Telenet echt wel te veel abonnement waar je kon tussen kiezen. Voor de bestaande klant wordt de factuur misschien ook duidelijker, maar ik vond die al duidelijk genoeg voordien.

Het voornaamste wat ik meeneem van dit alles, is dat Telenet cosmetische ingrepen doet, om een nieuwe campagne te kunnen voeren, zonder het goedkoper te maken voor hun bestaande klanten. Persoonlijk had ik het liever gehad dat de prijs wat omlaag zou zijn gegaan, ipv dat we sneller kunnen surfen. Zelfs op mijn oude snelheid maakte ik zelden gebruik van de maximale snelheid. De meeste websites kunnen deze snelheid trouwens ook niet aan, dus hebben wij er ook niet zo veel aan.
            Last edited by Rudy Mas; 25 juni 2013, 13:30.
            Mvg,
            Rudy Mas
            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Bij mij is Whoppa actief: effectieve download: 113 Mbps

Niet verkeerd hé.
              En inderdaad, hier wordt door de kinderen echt regelmatig gebruik gemaakt van de homespots. Zelf doe ik het ook wel eens als ik ergens moet wachten of zo.

Comment

Vraagje ivm security pack.

Nu betaal ik voor drie computers 5 € , als ik de nieuwe voorwaarden zie dan wordt dit 8 € .
                Weeral een verkapte prijsverhoging of niet soms ????
                Ik ben al heel lang bij telenet ( heeft me nog 300 € gekost) maar ze zijn me weg aan het duwen want spijtig dat er eigenlijk
                geen goed alternatief is hopen dat de kabel vlug opengesteld wordt voor concurrentie .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  Bij mij is Whoppa actief: effectieve download: 113 Mbps

Niet verkeerd hé.
                  En inderdaad, hier wordt door de kinderen echt regelmatig gebruik gemaakt van de homespots. Zelf doe ik het ook wel eens als ik ergens moet wachten of zo.
                  Jij bent waarschijnlijk bij de eersten Tommie, hier nog geen verandering te merken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driverkeppe Bekijk bericht
                    Vraagje ivm security pack.

Nu betaal ik voor drie computers 5 € , als ik de nieuwe voorwaarden zie dan wordt dit 8 € .
                    Weeral een verkapte prijsverhoging of niet soms ????
                    Betalen voor security packs? Pffft.... Zoek maar eens op het forum, gratis alternatieven genoeg.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

Comment

Hier is nog steeds Fibernet XL actief in een shake met vaste telefonie en televisie.
                      Snelheid werd nog maar net verhoogd naar 150 Mb/s, ben eens benieuwd hoe dat nu verder moet met die whop en whoppa die blijkbaar alle bestaande shakes gaan vervangen.

The difference between genius and stupidity is that genius has its limits.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DVDW Bekijk bericht
                        Hier is nog steeds Fibernet XL actief in een shake met vaste telefonie en televisie.
                        Snelheid werd nog maar net verhoogd naar 150 Mb/s, ben eens benieuwd hoe dat nu verder moet met die whop en whoppa die blijkbaar alle bestaande shakes gaan vervangen.

Voor jou zou dat dan voordeliger kunnen worden,
                        als je met een stuk goedkopere Whoppa aan je noden kan voldoen teminste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Jij bent waarschijnlijk bij de eersten Tommie, hier nog geen verandering te merken.
                          Wij zaten hier zopas plots zonder telefoon en internet, en blijkbaar was mijn modem aan het herstarten,
                          nu nog eens gemeten en inderdaad een stuk sneller.

Comment

Je kan nu ook een digicorder kopen aan 249 euro. En wat als die stuk gaat?
                            Die zijn toch op hunne kop gevallen imho.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Je kan nu ook een digicorder kopen aan 249 euro. En wat als die stuk gaat?
                              Die zijn toch op hunne kop gevallen imho.
                              Je 'kan', er zijn nl. wel mensen die liever kopen dan huren.
                              Zoals met elk toestel dat je koopt, zit daar 2 jaar garantie op. Dit heb je trouwens ook met een smartphone van €699. Probeer die maar na 2 jaar eens om te ruilen.

Die zijn mss ook op 'hunne kop' gevallen, dan?
                              Met vriendelijke groet,
                              Caltson
                              Sander Photography Official website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caltson Bekijk bericht
                                Je 'kan', er zijn nl. wel mensen die liever kopen dan huren.
                                Zoals met elk toestel dat je koopt, zit daar 2 jaar garantie op. Dit heb je trouwens ook met een smartphone van €699. Probeer die maar na 2 jaar eens om te ruilen.

Die zijn mss ook op 'hunne kop' gevallen, dan?
                                Ik heb me in april 2012 een digicorder gekocht voor 50 euro.
                                Dat kan nu niet meer.
                                En ik betaal géén huur.
                                Het toestel is wel trager dan de nieuwe modellen maar dat kan mij geen fluit schelen.
                                Verder is die digicorder verbonden met een splitter naar het modem dus ik heb ook de meeste extra's die mij zouden interesseren.
                                Opnames die ik wil bewaren neem ik op met mijn Pioneer HD-recorder. Andere opnames doe ik met de digicorder.
                                Voor mij is dit ideaal
                                Het is altijd een kwestie van wat ge wilt he
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X