Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik trakteer !!!!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik trakteer !!!!!!!!

Brrrrrppp....
    Last edited by Skitch; 23 juni 2013, 14:07.
    "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
    Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

proficiat en als je de witbalans een beetje aanpast wil ik ook wel een stukje
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oh, als er nog iets van die tweede taart is, stuur me dan maar een stukje per e-mail.
        Proficiat Hanske!

Comment

Lol , er zijn er die hun best gedaan hebben Hoop dat het jullie gesmaakt heeft
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            Oh, als er nog iets van die tweede taart is, stuur me dan maar een stukje per e-mail.
            Proficiat Hanske!
            Voilà. Het is op weg.....

"Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
            Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Geweldig dit !!
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Hij ziet er lekker uit: als ik een 3D printer heb mag je hem naar me mailen.

Comment

Working...
                X