Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uninstall McAfee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Uninstall McAfee

Ik kwam dit artikel tegen vandaag:

In een filmpje op YouTube vertelt de buitenissige John McAfee hoe zijn beveiligingssoftware van een computer verwijderd moet worden. De grofgebekte stichter van McAfee-antivirussoftware doet dat in een bizarre video, geflankeerd door schaarsgeklede dames, drugs en wapens.
    John McAfee is een van de vreemdste snuiters uit de technologiesector. Vijftien jaar geleden verkocht hij zijn aandeel in het door hem opgerichte beveiligingsbedrijf McAfee en trok hij zich terug op een landgoed in de jungle van Belize.
    Na verschillende aanvaringen met de plaatselijke autoriteiten - de miljonair is niet vies van drugs en wapens - ging hij eind vorig jaar op de vlucht voor de politie, die hem verdacht van de moord op zijn buurman. Na een internationale zoekactie werd McAfee gesnapt in Guatemala en op een vliegtuig naar de Verenigde Staten gezet.
    Daar vult hij zijn dagen met het bedenken van vreemde theorieën over internationale terreurorganisaties en samenzweringen. En met het maken van eigenaardige videofilmpjes, blijkt uit deze ‘How To Uninstall McAfee Antivirus ’. Verwacht je aan enkele minuten grot taalgebruik, schaarsgeklede dames, en de nodige dosis drugs en vuurwapens.
    Bron:http://www.standaard.be/cnt/DMF20130619_00628392

Hier de link naar het filmpje: http://www.youtube.com/watch?feature...=bKgf5PaBzyg#!

Re: Uninstall McAfee

Bah, wat een zielig mannetje.....

Jan

Comment

Te laat.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Te laat.
        De link in het artikel werkt niet, daarom dat ik deze onderaan mijn bericht erbij heb geplaatst.

Comment

Working...
        X