Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn Facebook-account is gehackt...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mijn Facebook-account is gehackt...

    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
    Wis eens je cache en al je cookies op je PC, en kijk dan eens wat er gebeurd.
    Rudi, bedankt voor de tip, maar dit is niks voor mij...dat kan ik gewoon niet hoor
    Klink misschien wat belachelijk, maar dan kan is weer andere zaken niet(meer) openen

    Comment


    • #17
      Re: Mijn Facebook-account is gehackt...

      Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
      Nu ik Pol zijn reactie lees, vermoed ik dat er inderdaad wat misgelopen is
      Ik heb van de FB-helpdesk een ander wachtwoord ontvangen en die ingetikt; maar dat werkt ook niet hoor.
      De AVG virusscan gaf geen indikaties...raar raar
      Ik ben zelf een leek op dat gebied, maar als het werkelijk aan die pc of je thuisnetwerk ligt (dat gehackt is)
      Kan je dan niet inloggen vanaf een andere locatie (buren, familie, ...)
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

      Comment


      • #18
        Re: Mijn Facebook-account is gehackt...

        Dit al geprobeerd:

        Gehackt Facebook account herstellen
        Als je Facebook account is gehackt, en je wachtwoord niet meer werkt, probeer dan
        zo snel mogelijk je account terug te vragen.

        Ga naar Je wachtwoord vergeten?
        Vul de onderste vraag in: Voer jouw naam en die van een vriend(in) in.
        Je krijgt nu het e-mailadres - en eventueel mobiele nummer - te zien waar Facebook een bericht naartoe kan sturen om het wachtwoord te resetten.
        Klik op Wachtwoord opnieuw instellen als je dit kan ontvangen. Er wordt een code opgestuurd om een nieuw wachtwoord in te stellen.
        Als je het niet kan ontvangen, klik dan op Heb je geen toegang meer tot deze e-mailadressen/telefoonnummers?
        Je kan vervolgens een nieuw e-mailadres opgeven waarop Facebook contact met je kan opnemen over het herstellen van je account.

        Comment


        • #19
          Re: Mijn Facebook-account is gehackt...

          Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
          Dit al geprobeerd:

          Gehackt Facebook account herstellen
          Als je Facebook account is gehackt, en je wachtwoord niet meer werkt, probeer dan
          zo snel mogelijk je account terug te vragen.

          Ga naar Je wachtwoord vergeten?
          Vul de onderste vraag in: Voer jouw naam en die van een vriend(in) in.
          Je krijgt nu het e-mailadres - en eventueel mobiele nummer - te zien waar Facebook een bericht naartoe kan sturen om het wachtwoord te resetten.
          Klik op Wachtwoord opnieuw instellen als je dit kan ontvangen. Er wordt een code opgestuurd om een nieuw wachtwoord in te stellen.
          Als je het niet kan ontvangen, klik dan op Heb je geen toegang meer tot deze e-mailadressen/telefoonnummers?
          Je kan vervolgens een nieuw e-mailadres opgeven waarop Facebook contact met je kan opnemen over het herstellen van je account.
          Bedankt!!!!
          Ik heb hulp ingeroepen en deze tip laten lezen...
          het was in eentweedrie gefikst
          aan iedereen bedankt voor de langstelling en de tips/hulp!

          Comment


          • #20
            Re: Mijn Facebook-account is gehackt...

            Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
            Bedankt!!!!
            Ik heb hulp ingeroepen en deze tip laten lezen...
            het was in eentweedrie gefikst
            aan iedereen bedankt voor de langstelling en de tips/hulp!
            en jij bedankt om mijn vriendschapsverzoek goed te keuren...
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • #21
              Re: Mijn Facebook-account is gehackt...

              Roland, mocht ge ne vriend te kort komen; mijne request is onderweg!
              http://www.theafricabug.com

              Comment


              • #22
                Re: Mijn Facebook-account is gehackt...

                En voor zo'n vreemde meldingen ben je, denk ik, beter af met MBAM anti-malware dan met een virusscanner.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #23
                  Re: Mijn Facebook-account is gehackt...

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  En voor zo'n vreemde meldingen ben je, denk ik, beter af met MBAM anti-malware dan met een virusscanner.
                  dit kan ik alleen maar bevestigen en Roland, je bent niet alleen met deze Facebookproblemen, mijn account hebben ze proberen te hacken vanuit China, maar heb gewoon mijn paswoord veranderd en alles was weer ok!
                  Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                  Comment


                  • #24
                    Re: Mijn Facebook-account is gehackt...

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    En voor zo'n vreemde meldingen ben je, denk ik, beter af met MBAM anti-malware dan met een virusscanner.
                    Ik denk dat het vooral de user is die zijn verstand moet gebruiken.

                    Bij gelijk welke melding die je krijgt via mail klik je NOOIT op de bijgevoegde link maar ga je gewoon zelf naar de site dan trap je toch al niet in de pfishing technieken. De kan dat je PC op die manier naar een fake site geredirect wordt is dan al zeer klein.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment

                    Working...
                    X