Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tv

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tv

Joepie, ze herhalen de Kampioenen nog eens.
    Een gans jaar niks op TV, en nu terug iets waarvoor ik kan thuis blijven.

Re: Tv

Herhalingen zijn al enkele weken bezig, ze mogen ook wel eens investeren in enkele nieuwe programma's op de VRT.
    Maar hun budget is precies op, want ik heb met mijn testfilmpje van de schoenindustrie in Italië al een aanvraag gekregen om dit hele proces nog eens over te doen: van de ontwikkeling tot het produceren van de schoen.
    In mijn testfilmpje heb ik dit ook volledig gedaan, maar niet dezelfde schoen.
    Ben blij dat ik nu een reden heb om dit opnieuw te mogen doen! Was echt fier op het eindresultaat van het vorige en zal het nu kunnen perfectioneren voor de VRT. (wordt waarschijnlijk slechts Ketnet, maar TV is TV hé )

Binnenkort zal alles wat op de VRT verschijnt nog gemaakt zijn door individuelen .

Comment

Tsjah : ze moeten het enthousiasme toch hooghouden voor de nakende film van de kampioenen .
      Daarnaast is het "laagseizoen" terug begonnen, dus de herhalingen evengoed... T'is trouwens niet enkel de VRT die met herhalingen begonnen is...
      Groeten,

Polleke

Comment

Een paar uurtjes geleden thuis gekomen, ik zet de TV aan en ja hoor, De Kampioenen. Tijd om me nog wat terug te trekken in mijn atelier en me wat bezig te houden met sturingen allerhande en er nog eens in geslaagd een laatste knelpunt uit een sturing te ontwarren, lang leve De Kampioenen!!

Comment

TV is een medium dat verdwijnt, traag maar zeker, met de huidige generatie(s).
          http://www.theafricabug.com

Comment

Ik denk eerder dat de TV helemaal zal evolueren naar pure interactieve TV.

Er zijn toch nog altijd heel veel gezinnen die samen rond de TV kruipen om een filmpje te kijken die ze net hebben gehuurd via hun digitaal kanaal.

Maar ja, zeker kan je nooit helemaal zijn, want wie weet wat ze morgen weer gaan uitvinden om de mensen blij te maken.
            Mvg,
            Rudy Mas
            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Working...
            X