Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie is er al aan het sparen voor:
Collapse
X
-
-
Re: Wie is er al aan het sparen voor:
Na mijn eerste Apple 6 maanden gehad en weer verkocht te hebben hoef ik er nooit geen meer dus ik maak me er geen zorgen over....There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtNa mijn eerste Apple 6 maanden gehad en weer verkocht te hebben hoef ik er nooit geen meer dus ik maak me er geen zorgen over....BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtDat zegt alles over jou, niks over Apple.
Een gevoel dat ik toch krijg daar de opmerking hierboven...Last edited by Franciskine; 14 juni 2013, 21:53.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Les, je weet dat ik echt de Mac een kans heb gegeven en je mij daar mee geholpen hebt. Na enkele maanden deze te hebben gebruikt ben ik toch terug naar Windows gegaan. Ik heb zelfs de MacBook Pro meegenomen op reis om me zo te forceren deze te gebruiken en niet automatisch naar een Windows PC te grijpen. Zoals ik schreef in het draadje van "welke tablet kopen" ben ik echt onder de indruk hoe Apple de andere fabrikanten het nakijken geeft door een ultrabook te maken, alles in vraag te durven stellen etc maar (en dit klinkt raar voor een Mac gebruiker) ik blijf steeds het gevoel te hebben geen controle te hebben over de PC wat ik dan welk heb wanneer ik Windows of Linux gebruik.
Ondertussen gebruik ik heel specifieke software die enkel draait op Windows 7. Ik ben 1 van deze die zich mateloos kon ergeren aan bepaalde Windows versies (Windows ME, wie kent deze nog, ik gebruikte Windows NT terwijl de meesten nog Win98 hadden) maar ik durf te zeggen dat Win7 echt volwassen is geworden.
Laat net het feit dat wat ik echt kan appreciëren aan Windows (totale controle over de PC) het nadeel is voor Windows. De meeste thuisgebruikers zijn admin gebruiker en zijn totaal onoplettend welke software ze installeren die dan een systeem laten crashen of vertragen. Hoge bomen vangen veel wind en uiteraard loont het ook voor malafide personen om zich toe te spitsen op Windows om daar virussen, adaware, spyware, ... voor te schrijven.
Voor diezelfde reden hou ik ook van Android, terug een OS die je toelaat 1 en ander aan te passen naar jou gebruik.
In kort voor mezelf:
Hardware is echt innovatief zoals ik met de MacBook Pro mocht ondervinden
Programma's gebruiken veel minder resources tov Windows wat vermoedelijjk te danken is aan het OS
OS is niet mijn ding, ik krijg het niet in de vingers
Te weinig software draait op Mac, en dan vooral in de branche waar ik actief in ben
Ik ben geen fanboy van MS, Linux, Mac, ... maar evenzeer een hater van voorgaande, dat wil ik toch even meegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtToch wel opvallend hoe Apple gebruikers kort reageren als je durft vertellen dat een Apple niet heiligmakend is voor iedereen....
Comment
-
-
Het gaat niet over doorhebben of niet.
Sultana heeft het hier perfect kunnen verwoorden: mensen die geen NOOD gebben aan ver doorgedreven "controle" over hun computersysyteem, zijn perfect gelukkig met Apple.
En dat moeten we respecteren vind ik.
Hier liggen ook ipads en iphones, en de dochter werkt op een iMac, maar ik zie mezelf dat niet zo direct doen, omdat ik ook graag pruts met een computer. ()
Het gaat er toch om of JIJ gelukkig bent met je systeem ?
In hifi-middens wordt bv. minachtend neergekeken op Bose. maar ik ken genoeg mensen die er perfect tevreden mee zijn. Dus wat is het probleem ?
Ik weet ook niet tot in de fijnste uithoeken van de techniek, hoe mijn auto werkt - maar ik rij er toch mee.Qui multa scit, parum patientiae habet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtDat zegt alles over jou, niks over Apple.
ikzelf ben geen fanboy van een specifiek OS of merk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtHet gaat niet over doorhebben of niet.gij snapt het helemaal
Comment
Comment