Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie is zondag naar de races van OMS geweest.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie is zondag naar de races van OMS geweest.

Naar het schijnt de laatste keer in Oostende. KLIK

Beoordeel gerust dit reeksje op Picasa.

Re: Wie is zondag naar de races van OMS geweest.

Weinigen blijkbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Weinigen blijkbaar.
      Ik heb ze al gekeken Geert maar voor de rest : geen tijd genoeg om deftig te reageren.
      Bovendien zijn ze me op het werk het bloed van onder de nagels aan het halen, de wilde tuin staat momenteel op zijn mooiste en de hall sensor (enfin ik hoop dat hij het is) van de Golf van mijn vrouw heeft kuren, ik moet nog bijplanten in de serre en in de tuin, de wasmachine lekt water, ik zit midden van de examens en ergens midden in mijn nek zit er een zenuw dom te doen waardoor mijn rechterarm soms compleet gaat slapen en het gaat tintelen tot in mijn vingertoppen. Mijn Windows CutePDF-converter begint een eigen leven te leiden, het wafelijzer is kapot en ik krijg de oliefilter van de Golf van mijn dochter er niet af voor het onderhoud. Bovenal moet ik hier momenteel nog de meest barre nonsens lezen en daar punten aan toekennen.
      Oh ja, je bent toch al een keer in Zuid-Afrika geweest niet. De nieuwste naam voor de techniek waarmee daar goud wordt gewonnen heet voortaan : "sprokkelen". Die Suid Afrika is nie gewoon nie.
      Mijn collega esthetica/muziek zit ook al in zijn reserves, hij vroeg op het examen : wat is "basso continuo" (of zoiets - weet ik veel, ik ben a-cultureel). Een antwoord was : je neemt een hond en je neemt een stok. Vervolgens geef je met die stok een mep op die hond. Dan krijg je "basso continuo".
      De voornaam van Tjaikovsky ? Je dacht toch niet "Peter" ? Welneen, compleet mis, het juiste antwoord is "Tsjai". Tsjai Kovsky

Ik denk dat ik ga beginnen boeken schrijven na mijn (vervroegd) pensioen.
      Ik heb ze verteld (hoger ASO uit een Brugse eliteschool) dat de kans vrij groot is dat hun nakomelingen weer op handen en voeten gaan beginnen kruipen en aan takken gaan zwieren.
      Nu ik wil niet veralgemenen want we hebben ook verstandig volk, zéér verstandig zelfs, maar daar wil Smetten nu eens eenheidsworst van draaien zie. Hij heeft weer eens het licht gezien.

Twee of drie jaar geleden hadden we een bijzonder knappe gast, Koreaanse inwijkeling, Wiskunde 8 met wetenschappen, moeilijkste richting, primus. Wel je had eens moeten zien hoe die ouders op het oudercontact reageerden na contact met de leerkracht. Correct, een beter woord bestaat er niet voor. Er zijn hier veeeeeeeeeeeeeel ouders die daar een lesje kunnen van leren. En de hoger opgeleide ouders zijn nog de slechtste van allemaal. Ik heb een collega musicus die regelmatig moet gaan spelen op evenementen van dokters, advokaten, chirurgen, rechters, magistraten, noem maar op. Volgens Donovan gebeuren daar, onder dat volkje, veruit de grootste beestigheden, mits eerst de nodige consumpties natuurlijk.

Enfin, heeft allemaal niks te maken met de races maar ik heb toch weeral eens kunnen luchten en dat doet deugd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Ik heb ze al gekeken Geert maar voor de rest : geen tijd genoeg om deftig te reageren.
        Enfin, heeft allemaal niks te maken met de races maar ik heb toch weeral eens kunnen luchten en dat doet deugd.
        Als je zegt dat ze goed zijn Paul, ben ik al tevreden.
        Als je er maar deugd van hebt Paul, en die Golf, wasmachine, oliefilters en wafelijzer zullen wel wachten, straks ben je twee maanden thuis, bekijk het dus positief, hoewel, teveel thuis zijn is ook niet goed, en ik kan het weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Straks ben je twee maanden thuis?
          Niet meer naar school gaan?
          Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
          Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Working...
          X