Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightning connector - al veel leden die een i-toestel hebben met deze connector ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightning connector - al veel leden die een i-toestel hebben met deze connector ?

    Ik hou ervan om mijn iphone in een "dock" op te laten, liever dan hem plat op de tafel te leggen met een kabeltje erin.

    Nu als ik de smalle nieuwe connectoren zo zie, vraag ik me af of ze wel even stevig zijn als de 30-pins oude connectoren ?
    Een iphone is nu op zich wel licht, maar een iPad is toch best wat zwaarder?

    Geen probleem als het toestel plat ligt, maar als het rechtopstaat in een dock ???? Op internet zie ik docks die weinig of geen ondersteuning bieden aan de rug van het toestel.

    Is het een "verbetering" of niet ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ik hou ervan om mijn iphone in een "dock" op te laten, liever dan hem plat op de tafel te leggen met een kabeltje erin.

    Nu als ik de smalle nieuwe connectoren zo zie, vraag ik me af of ze wel even stevig zijn als de 30-pins oude connectoren ?
    Een iphone is nu op zich wel licht, maar een iPad is toch best wat zwaarder?

    Geen probleem als het toestel plat ligt, maar als het rechtopstaat in een dock ???? Op internet zie ik docks die weinig of geen ondersteuning bieden aan de rug van het toestel.

    Is het een "verbetering" of niet ?
    Als je ziet dat uitgezonderd Apple bijna alle nieuwe toestellen van micro USB voorzien zijn, dan moet zo'n kleine stekker toch wel heel betrouwbaar zijn.
    Iets groter geeft anders wel meer steun.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Lightning connector - al veel leden die een i-toestel hebben met deze connector ?

      Ik heb het hier vorige week nog over gehad in een elektrowinkel, waar ik ineens de laatste iPod Touch met brede dockconnector gekocht heb Zelf ben ik niet zo tevreden met de introductie van Lightning. Er staat nog veel oude apparatuur bij de mensen thuis en hiervoor telkens een adapter kopen lijkt me niet ideaal. Ik wou eigenlijk de iPod Nano van € 179 kopen, maar als je hier nog een adapter van € 29 moet bijkomen, wordt € 219 voor een iPod Touch ineens heel interessant.

      In de winkel verwachtten ze niet dat er veel randapparatuur met Lightning connector zou uitkomen, maar dat het meeste draadloos zou werken (via Bluetooth of NFC). Natuurlijk moet je ze dan wel apart opladen. Een voordeel is wel dat dit ook met Androidtoestellen werkt.

      Comment


      • #4
        Re: Lightning connector - al veel leden die een i-toestel hebben met deze connector ?

        Ik vloek nu al op die oude connectoren, zo onhandig. Die lightning steek je in zonder te kijken, en is echt stevig hoor.
        Ik heb zo een paar van die adapters gekocht om toch nog een beetje gebruik te maken van de oude dockings, maar het is nu eenmaal zo.
        En wees blij dat Apple niet voor micro USB gekozen heeft, dat is een veel moeilijker plugje om met oude ogen even in te steken.

        Comment


        • #5
          Re: Lightning connector - al veel leden die een i-toestel hebben met deze connector ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Ik vloek nu al op die oude connectoren, zo onhandig. Die lightning steek je in zonder te kijken, en is echt stevig hoor.
          Ik heb zo een paar van die adapters gekocht om toch nog een beetje gebruik te maken van de oude dockings, maar het is nu eenmaal zo.
          En wees blij dat Apple niet voor micro USB gekozen heeft, dat is een veel moeilijker plugje om met oude ogen even in te steken.
          Yep, ik heb hem nu irl gezien - as a matter of fact, ik heb nu zo'n kabel
          Erg stevige connector, maar natuurlijk wel smal.

          Gebruik jij een dock, Rudy ?

          De ROKDOCK ziet er wel stevig uit + hij biedt het voordeel dat je de iphone met case en al in de docking kan stoppen.
          Wel niet goedkoop voor een solid blokje aluminium.

          Here is the best dock for your iPhone 5 & iPod Touch 5G. The rokdock by rokform is simply amazing, from style to build quality. My favorite feature of this d...
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment

          Working...
          X