Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Aan sommige verzuurde en bijzonder pessimistische reacties te lezen hoop ik dat voetbal wat meer samenhorigheid teweeg zal brengen...
    Zoals in Nederland; ik zie dat graag
    Al die straten hier, versiert met de juiste kleuren
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Ik ben daar ook jaloers op, maar in België, en meer bepaald in Vlaanderen zitten toch veel azijnpissers.
      Live And let live, zeggen ze hier in de vs ;-)

Comment

Nieuw Vlaams streekproduct: azijnpis
        Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
        Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Ik ben daar ook jaloers op, maar in België, en meer bepaald in Vlaanderen zitten toch veel azijnpissers.
          Live And let live, zeggen ze hier in de vs ;-)
          Ja klopt, en daar is een reden voor maar dat gaan we niet bespreken want er worden op BD geen politiek getinte discussies toegestaan.
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Wat is er mis met azijnpis? We hebben toch recht op vrije azijnpis uiting.

En de Vlamingen die zich schamen dat ze Vlaming zijn mogen dit soort samenhorigheden van ons overnemen: http://www.ed.nl/algemeen/binnenland...tbal-1.3847396 die vinden wekelijks plaats op de NL voetbalvelden.
            Last edited by Eenbes; 13 juni 2013, 10:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
              Oef! Die zitten gelukkig ver genoeg om hier niet te storen.
              Houden zo!
              vanavond om 18.00 uur.
              tegen jong Spanje.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
              X