Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
    Ik begrijp het ook niet,zoveel missers.
    Tja...
    Ik zie het niet als een slechte dag van hem
    Ben voorzichtig
    Die kan een beetje meedraaien in onze competitie maar dat is het ook.
    Lukaku bekijk ik ook zo. OK, die is nog jong maar die zwaait me iets teveel met zijn armen.

Wat je vandaag wel kon zien en met name in de tweede helft is dat er met een paar goede wissels
    iets meer zekerheid komt bij de ploeg.
    Eden Hazard komt in en je ziet een ander spel he: krachtige en zekere passen.
    En we hebben de beste keeper Wat een geluk dat we die hebben.
    Ik zag anders drie, vier doelpunten voor de Serviërs.

Bekijk het doelpunt van Servië nog een paar keren?
    Kijk waar de muur staat en onze keeper
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Re: voetbal, voetbal, voetbal en tot vervelens toe...inderdaad, nog eens voetbal!!!

Ze gaan naar Brazilië, ze hebben een mindere match achter de rug, so what? Alles kan beter maar ik zag iets wat onbetaalbaar is, een hecht team!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Ze gaan naar Brazilië, ze hebben een mindere match achter de rug, so what? Alles kan beter maar ik zag iets wat onbetaalbaar is, een hecht team!
        Het verhaal van de beer en zijn vel.
        Ze moeten nog naar Schotland en thuis tegen Wales en dan nog naar Kroatië. Het ziet er bijzonder goed uit maar zeker nog twee overwinningen halen en met niet te veel verschil verliezen tegen Kroatië.
        Wat je zegt over een hecht team is zeker waar. Lang geleden dat er nog zo veel team spirit was bij België. En, mij lijkt het of de Marc heeft de konijnepoot van Guy Thijs geërfd.
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
          Het verhaal van de beer en zijn vel.
          Ze moeten nog naar Schotland en thuis tegen Wales en dan nog naar Kroatië. Het ziet er bijzonder goed uit maar zeker nog twee overwinningen halen en met niet te veel verschil verliezen tegen Kroatië.
          Wat je zegt over een hecht team is zeker waar. Lang geleden dat er nog zo veel team spirit was bij België. En, mij lijkt het of de Marc heeft de konijnepoot van Guy Thijs geërfd.
          Teveel mensen zijn té katholiek opgevoed
          Ik bedoel dus 'hopen op'
          De beste ploeg stond ook niet op het veld.
          Francky Dury had gelijk: we hebben geen materiaal voor twee ploegen zei hij als antwoord
          op een vraag van de over - enthousiaste Karl Vannieuwkerke.
          Kompany en Van Buyten waren goed (gelukkig maar).
          De laatste wedstrijden van Dembéle waren ook goed (gelukkig maar).
          Misschien heeft die gast zijn plaats gevonden en een paar goei bazen die hem de wacht aanhouden
          Ik wil niet teveel provoceren maar ik mag zeggen dat we vandaag ook veel geluk gehad hebben.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ik ben niet katholiek opgevoed, maar hoogmoed komt voor de val. Dus, op zijn Belgisch, voetjes op de grond en bescheiden voortdoen. We hebben nu wel enkele klassespelers lopen die bij de top van de wereld horen en het zit eindelijk weer een beetje mee. Remember, de eerse 20 minuten in Servië ? Volledig weggespeeld en uiteindelijk 0-3 gewonnen. Eerste minuut in Macedonië, een dot van een kans gemist en 5 minuten later alweer door de thuisploeg. Voor hetzelfde geld staat het 2-0 en doen we al niet meer mee voor groepswinst.
            Het ligt allemaal zo dicht bijeen in het voetbal, dus zekerheden zijn er niet. Alleen dat de zon morgen weer opstaat en dat we allemaal doodgaan. En 't is maar voetbal, de belangrijkste bijzaak in de wereld.
            Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Ik ben niet katholiek opgevoed, maar hoogmoed komt voor de val. Dus, op zijn Belgisch, voetjes op de grond en bescheiden voortdoen. We hebben nu wel enkele klassespelers lopen die bij de top van de wereld horen en het zit eindelijk weer een beetje mee. Remember, de eerse 20 minuten in Servië ? Volledig weggespeeld en uiteindelijk 0-3 gewonnen. Eerste minuut in Macedonië, een dot van een kans gemist en 5 minuten later alweer door de thuisploeg. Voor hetzelfde geld staat het 2-0 en doen we al niet meer mee voor groepswinst.
              Het ligt allemaal zo dicht bijeen in het voetbal, dus zekerheden zijn er niet. Alleen dat de zon morgen weer opstaat en dat we allemaal doodgaan. En 't is maar voetbal, de belangrijkste bijzaak in de wereld.
              Idem, het juk van de kerk afgegooid toen ik 15 was. Zoals Marc Wilmots daarnet zei: voetjes op de grond houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                Moet gij niet gaan fietsen met deze hitte ?
                Ben in de namiddag mijn 40km gaan bollen, tussen 17u00 en 18u00 op 't heetst van de dag hé...

en na een lekkere BBQ een eindje gaan toeren met mijn bijna oldtimer vierwieler, nog nooit zo weinig verkeer gezien/gehad op een vrijdagavond.

en de Duivels zijn sterk bezig, als je ziet waar deze ploeg vandaan komt; chapeau !! En nu een schoon prestatie neerzetten op het WK in Brasil !
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                  Ben in de namiddag mijn 40km gaan bollen, tussen 17u00 en 18u00 op 't heetst van de dag hé...
                  Een gemiddelde van 40km per uur en zelfs meer. Niet mis, je moest mee doen met de coureurs.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

Comment

10 op 10
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door H@rm Bekijk bericht
                      .........Voetbal =
                      Hé effe mijn hart luchten.
                      7.13.9 Smiley-gebruik.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor de voetbal(haters)
                        Ik ben gaan kijken (mag het even?) De sfeer was enorm goed, geen rellen gezien, wel een enorm "ons" gevoel, en dat doet enorm deugd! heb er echt van genoten.
                        De ploeg was misschien niet top, maar het resultaat ligt er. Mensen mogen, en moeten toch kunnen dromen?
                        Alle respect als je liever in een bos, op de fiets of bij de bbq zit, maar laat aub voor anderen ook hun pleziertjes. Wees voor iets, maar niet tegen iets, dat brengt niks op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          7.13.9 Smiley-gebruik.
                          grt,bouk.
                          Dat jij naast al je andere jobs nooit politieman bent geweest. Ik kan het niet geloven.
                          Of krijg je een snoepje van de moderator telkens je iemand terecht wijst hier?
                          Jongens toch...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                            Dat jij naast al je andere jobs nooit politieman bent geweest. Ik kan het niet geloven.
                            ...
                            ben ik al zo,n 26 jaar gelukkig mee getrouwd.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                              Voor de voetbal(haters)
                              Ik ben gaan kijken (mag het even?) De sfeer was enorm goed, geen rellen gezien, wel een enorm "ons" gevoel, en dat doet enorm deugd! heb er echt van genoten.
                              De ploeg was misschien niet top, maar het resultaat ligt er. Mensen mogen, en moeten toch kunnen dromen?
                              Alle respect als je liever in een bos, op de fiets of bij de bbq zit, maar laat aub voor anderen ook hun pleziertjes. Wees voor iets, maar niet tegen iets, dat brengt niks op.
                              Ik denk dat jou post het allemaal mooi samenvat Rudy, double

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                ben ik al zo,n 26 jaar gelukkig mee getrouwd.
                                grt,bouk.
                                Met een politieman getrouwd Bouk, en ik die dacht dat er onder de zeemannen geen rose getinte waren.....

Comment

Working...
                                X