Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Als ik een mail beantwoord van een bepaalde kennis krijg ik het bericht " Delivery to the following recipients was aborted after 0 second "
Hoe is dat mogelijk, hoe kan ik dat verhelpen ?
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Als ik een mail beantwoord van een bepaalde kennis krijg ik het bericht " Delivery to the following recipients was aborted after 0 second "
Hoe is dat mogelijk, hoe kan ik dat verhelpen ?
Te veel info...
Klinkt als "mijn auto start niet, hoe komt dat?"
Welke provider?
Welk e-mailprg?
Provider van bestemmeling?
Zelfde probleem als je naar iemand anders bij dezelfde provider mailt?
Is dat een foutmelding in je e-mailprg of is dat een "undeliverable mail" antwoord dat je krijgt? In het tweede geval: mail goed lezen...
De mail komt van skynet en gaat naar telenet.
Ikzelf gebruik outllook express, hij windows live mail.
Geen " diagnostische code." gevonden wel " Subject: Delivery status notification
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/report; boundary="------------I305M09060309060P_595513704992940"
Het is dus enkel bij deze persoon ALLEEN ALS IK EEN MAIL VAN HEM BEANTWOORD.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Je kan dus perfect de mail sturen en er is niets mis met jouw systeem of dat van je provider.
In de mail die je krijgt van Telenet staat wat er fout gelopen is.
"No such user"
"Mailbox quota excedeed"
zijn mogelijkheden als je een fout e-mailadres gebruikt (weing waarschijnlijk bij een reply) of de bestemmeling leest geen mails en zijn mailbox is vol...
Het ziet er ongeveer zo uit:
550-5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist. Please try
550-5.1.1 double-checking the recipient's email address for typos or
550-5.1.1 unnecessary spaces. Learn more at...
Ik heb dat ook al eens voorgehad met een kennis. Hij had een verkeerd e-mail adres ingevuld in zijn software waardoor een reply natuurlijk niet kon verzonden worden zonder dat ik manueel zijn adres aanpaste naar de juiste.
Telenet (abuse admin) laat ons weten:
Dat hun SMTP servers al enkele weken op deze blacklist(s) staan.
Dat ze geen medewerking krijgen van deze blacklist(s) waardoor ze op deze blacklist(s) blijven staan.
Wij vermoeden dat Telenet in dit geval het slachtoffer is geworden van diverse Internet aanvallen. Zo zijn er de laatste weken verschillende banken (voornamelijk in Nederland) en andere Internet systemen via DDoS en andere technieken geweest. Deze aanvallen gebeuren vanuit verschillende netwerken met duizenden computers op hetzelfde tijdstip.
Ik heb dat ook al eens voorgehad met een kennis. Hij had een verkeerd e-mail adres ingevuld in zijn software waardoor een reply natuurlijk niet kon verzonden worden zonder dat ik manueel zijn adres aanpaste naar de juiste.
Dat ga ik zeker eens verder onderzoeken.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Ik heb dat ook al eens voorgehad met een kennis. Hij had een verkeerd e-mail adres ingevuld in zijn software waardoor een reply natuurlijk niet kon verzonden worden zonder dat ik manueel zijn adres aanpaste naar de juiste.
De fout zit idd daar, morgen aanpassen.
Bedankt voor jullie hulp !
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment