Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bluetooth/NFC draagbare speaker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bluetooth/NFC draagbare speaker

Ik zou graag een draagbare speaker kopen om op vakantie onder meer wat muziek af te spelen. Sowieso bluetooth, NFC is een pluspunt, met 3,5mm kabeltje moet ook mogelijk zijn. Draadloos, dus met een accu... Weet niet of het enkel mogelijk is met batterijen of een accu zoals in een camera dat ik dan moet opladen?

Heb al wat gezocht op coolblue. Maar weet niet goed wat te nemen, er is zoveel keuze...

Ik zoek eentje die een ietwat deftige bas heeft voor zo'n speaker. Maar ben niet van plan om er veel meer dan 100 euro aan te geven.

Wat ik wil vragen is; zijn er hier die eentje hebben en content, of net niet content van zijn en waarom? Eventueel een merk dat je aanraad?

Deze stonden me aan: Beats by Dr. Dré Pill (klik) Maar in het filmpje van coolblue zelf zeggen ze dat de bas eigenlijk niet is zoals je verwacht van een Beats by Dr. Dre... en het ding kost ook nog 200 euro.
    Of deze, van JBL: Klik Deze heeft geen NFC, maar is redelijk goedkoop. Al verwacht ik daarvan niet al te goede bas...

Net ook deze gevonden, volgens de reviews een zeer goede: Klik.

Mensen die ervaring hebben hiermee mogen me altijd wat op weg helpen

Alvast bedankt!
    Last edited by Nixonn; 2 juni 2013, 13:40.
    Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
    https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

Re: Bluetooth/NFC draagbare speaker

Is het voor je smartphone of is het voor de computer ?
    Voor de computer heb ik hier nog een zeer goede SAITEK staan - in perfecte staat, maar ik gebruik hem niet meer omdat ik in mijn bureau nu met Airplay werk.
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Als het voor de smartphone is, kan ik de BT speaker van BOSE aanraden - buiten moet je op mp3 toch geen HiFi verwachten, en mag de bas best goed doorklinken. Wel de speaker van BOSE is daar ideaal voor.
      Wel niet goedkoop. Ik dacht rond de 300 euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Als het voor de smartphone is, kan ik de BT speaker van BOSE aanraden - buiten moet je op mp3 toch geen HiFi verwachten, en mag de bas best goed doorklinken. Wel de speaker van BOSE is daar ideaal voor.
        Wel niet goedkoop. Ik dacht rond de 300 euro.
        Nét niet:

Comment

300 euro is toch wat aan de té hoge kant. Dat heb ik er niet voor over. Het is bedoeld voor beide; smartphone en computer. Op vakantie zal dat vooral met smartphone zijn.

Welk model van Saitek is dat die je hebt staan?

Die JBL charge lijkt zeer goed te zijn voor zijn prijs. En 150 euro is wel de maximum. Dus ik zoek eventueel een beter alternatief, of gelijkaardig maar goedkoper.

Bedankt voor je reactie al
          Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.

Comment

Die Saitek werkt alleen op computer, want je moet er een USB dongle in steken.

Comment

Ah, dat is dan spijtig genoeg geen optie, toch bedankt

Comment

Working...
              X