Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Die is niet te doen, kan overal zijn.
Wel leuk bedacht, en als je veel tijd hebt kun je natuurlijk de weg volgen naar een bord met een plaatsnaam.
En die opzoeken in google zodat je weet waar je bent.
Die is niet te doen, kan overal zijn.
Wel leuk bedacht, en als je veel tijd hebt kun je natuurlijk de weg volgen naar een bord met een plaatsnaam.
Het is redelijk goed te doen zonder veel "rond te rijden". Veel landschappen zijn nogal herkenbaar. Auto's geven dikwijls al een aanwijzing, N-America, Europa oost/west, Azie. Landschap, wegmarkering, verkeersborden..., bouwstijl.
Ik heb mij al wel vergist van US staat of Canadese provincie maar nog niet van continent.
Ik zat het het verst af door op Wit-Rusland te gokken terwijl het Litouwen was (te veel Lenin standbeelden en onleesbare bordjes).
Comment