Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zweden verbied heimelijk fotograferen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zweden verbied heimelijk fotograferen.

    Zweden verbiedt vanaf 1 juli alle heimelijke fotografie of film in de privésfeer.
    De fotojournalistiek is daar niet blij mee:vooral de pulpbladen krijgen er problemen mee.


  • #2
    Re: Zweden verbied heimelijk fotograferen.

    En aan de andere kant hanteren ze dan het principe van het allemansrecht.
    Begrijpe wie kan.
    Ik ben één keer in Zweden gevraagd om te stoppen met fotograferen en dat was in een supermarkt. Je moet weten dat elke grote supermarkt daar een multi-mega-massa stand heeft met soms honderden soorten snoep in alle kleuren, te scheppen en afgerekend volgens gewicht. Ik dacht dat het wel iets had als beeld maar neen, iemand kwam me vriendelijk vertellen dat dat dit niet toegelaten was.

    Comment


    • #3
      Re: Zweden verbied heimelijk fotograferen.

      De Google bril zal het een en ander veranderen op gebied van privacy
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Zweden verbied heimelijk fotograferen.

        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        De Google bril zal het een en ander veranderen op gebied van privacy
        En nu al in enkele landen een standaard accessoire (Taiwan, Rusland, ...), de dashcam

        Comment


        • #5
          Re: Zweden verbied heimelijk fotograferen.

          en hier maar lullen en zeveren over GAS boetes voor jongeren... ***land
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment

          Working...
          X