Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegroutes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vliegroutes

rond zaventem (in de "geluidsoverlast-zone") zijn de huizen 5% goedkoper dan 60% overpriced goedkoop is relatief

Tom
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
      Kriba goedkoop !!! u woont waarschijnlijk niet rond Zaventem
      Nee, dat klopt, wel zo'n 90 km er vandaan.

Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
      rond zaventem (in de "geluidsoverlast-zone") zijn de huizen 5% goedkoper dan 60% overpriced goedkoop is relatief

Tom
      Dat is waar, goedkoop is relatief. Maar als je hier op het platteland een woning hebt of wil kopen, dan ken je ook de prijs hoor.
      Is dit dan overpriced ??? T'is maar wat de mensen er voor (willen) geven zeker. Want niet de immobiliën maken de prijzen maar de mensen.

Mijn reactie was er eentje omdat ik tamelijk goed iemand ken die reeds jaaaaaaren in één of ander comité zit, tegen nachtvluchten ed., is trouwens reeds verschillende keren op TV geweest ivm de problematiek van geluidsoverlast, en die klaagt dat de eigendommen daar in waarde dalen door die overlast. Vandaar haalde ik mijn informatie. Vertelt die mens mij leugens, dan lieg ik ook.

Mvrgr.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
        ..................... en die klaagt dat de eigendommen daar in waarde dalen door die overlast.................
        In mijn jonge jaren heb ik ook in de weide omgeving gewoond. Als de wind oost zat kwamen de vliegtuigen bijna boven ons huis.
        Dat waren toen o.a. DC-3, DC-4, DC-6 en Flying Boxcar's (C-119). Deze vliegtuigen waren heel luidruchtig met hun stermotoren.
        Daarna kwamen er de Caravelle's, de Boeings 707 en 727 bij. Die waren verschrikkelijk luid.
        (En toch genoot ik van het overvliegen van die vliegtuigen....)
        Nu, na meer dan 50 jaar, die moderne turbofan motoren in vergelijking met vroeger fluisterstil geworden zijn beginnen de mensen te klagen. Er zal wel een andere (zure) reden zijn hé.

Edit: Voordat er kabeltelevisie was werden de TV-antennes gestoord door die grote aluminium vogels in de lucht. Het beeld en geluid op TV werd heel onstabiel als ze overvlogen. Dat is nu ook verleden tijd.
        Last edited by Skitch; 3 augustus 2013, 15:04.
        " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Working...
        X