Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blauwe steen tegels - terras - met of zonder voeg ? Enz..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Blauwe steen tegels - terras - met of zonder voeg ? Enz..

Ik zou je toch aanraden om de stabilisé aan te trillen hoor. En trilplaat kan je overal huren.

Comment

als je de tegel ma$
      et een caoutchouc hamer in de bedding klopt is die automatisch aangedamd.
      Het is zoals ts schrijft in zijn eerste post, dat chappe niet aangedamd wordt en toch keihard wordt.
      @tommmm: als je zonder voeg wilt werken, dan zeker niet opvoegen met wit zand/cement mengeling of kant en klaar voegsel.
      Dan enkel met gewoon wit zand inkeren.
      Wegens de niet maatvastheid van de tegels ben je beter af met een voeg van 2 à 3 mm.
      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Nog eens effe gekeken naar openings post 7 meter x 3.3 meter das nie klein he
        Dat is iets meer dan 23 vierkante meterkes en dat dan x 0.15cm stab heb je al snel een 4.5 kub nodig
        Ik kom nie helpen hoor das te veel werk en slecht voor mijne rug

En omdat de oppervlakte toch al redelijk is zou ik wel overwegen om het af te trillen zo een trilplaat huren is iets van 50€ ongeveer voor een dag.
        En zo kan je ook de stab. zo vlak mogelijk afwerken om daar je vloer op de mortelen.
        Gezien de grote zou ik ook overwegen om met voeg te werken is iets meer werk maar zoals Mil1 aangaf
        één steen wat groter dan de ander moet maar 0.5mm zijn en je lijnen lopen niet mooi meer door.

He zeg Mil1 mag diene caoutchouc hamer ook een oude weipalenslager zijn
        Die heeft een groter oppervlak tegen dat klein rond geval van U zie maar hier http://www.materiaalmagazijn.be/webs...tehoutenhamer/

Comment

Working...
        X