Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan geen mails meer verzenden > Outloook 2007

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kan geen mails meer verzenden > Outloook 2007

Niks veranderd, nergens geprutst.

Mails ontvangen gaat wel.
    Krijg telkens een menu met "Netwerkwachtwoord opgeven"

Daarin staat dus de server, gebruikersnaam en wachtwoord.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Kan geen mails meer verzenden > Outloook 2007

Opgelost via:

Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ik zit met het volgende probleem. Verzenden van e-mails is nooit gelukt met mij outlook account, ontvangen wel altijd. Nu zijn we laatste op vakantie gegaan in Portugal en ineens werden al mijn e-mails verzonden. Terug thuis lukt dat niet meer, en ook niet in Nederland.
      Het begint nu een probleem te worden, ik heb dat outlook account echt nodig. Het is ook geen probleem van m'n laptop, heb sinds kort een nieuwe waar ook dat probleem blijft bestaan.

Iemand tips? Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Comment

Wat bedoel je met "outlook" account ? Want accounts komen bv. van een internetprovider of van Google bv., niet van "outlook" (hoewel de nieuwe Hotmail nu ook "outlook" heet)...
        Als het de account is van je provider, dan moet je ofwel je internetverbinding gebruiken van die provider (dan zou dat gewoon moeten werken, want om te versturen heb je geen login en paswoord nodig), ofwel de beveiligde POP3 instellingen gebruiken als dat niet het geval is, ofwel IMAP gebruiken (maar dat heeft dan weer andere gevolgen).

Uiteraard moet je zorgen dat je email-account instellingen juist zijn, maar die gegevens krijg je van je provider.
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Wat bedoel je met "outlook" account ? Want accounts komen bv. van een internetprovider of van Google bv., niet van "outlook" (hoewel de nieuwe Hotmail nu ook "outlook" heet)...
          Als het de account is van je provider, dan moet je ofwel je internetverbinding gebruiken van die provider (dan zou dat gewoon moeten werken, want om te versturen heb je geen login en paswoord nodig), ofwel de beveiligde POP3 instellingen gebruiken als dat niet het geval is, ofwel IMAP gebruiken (maar dat heeft dan weer andere gevolgen).

Uiteraard moet je zorgen dat je email-account instellingen juist zijn, maar die gegevens krijg je van je provider.
          Ik heb nog iet
          Eén account dat dubbel speelt....

Heb dus 2 accounts en alle mails van die accounts komen toe in de Inbox, dus dat is normaal.
          Maar eentje zie ik ook nog een keer apart staan en met een postvak In en een postvak Uit.
          Hoe krijg ik dat opgelost.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Working...
          X