Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

    Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    Wilt u zo graag blijven betalen?
    Het oude kleedje zag er ook niet uit: ik zie alleen verbetering.
    Ja, ik wil graag blijven betalen; vanwege de reclame ads die verdwijnen, de extra opslagcapaciteit, het behoud van AL uw foto's, etc.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #17
      Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

      Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
      Misschien dit draadje eens doornemen. grt
      Yep dat heeft geholpen , was te moeilijk aan het denken , tnx
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #18
        Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

        @ Hanske graag gedaan.grt.
        https://ggpics.be/

        Comment


        • #19
          Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

          Ziet er inderdaad mooier uit maar traag en een diareeks start hier gewoon niet...
          Flickr

          Comment


          • #20
            Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

            Ben het nu al gewoon eigenlijk... In het begin was het wat wennen aan de aanpassingen en nieuwe layout!
            Ik ben er wel blij mee...
            Ik ben een betalend lid, en blijf het ook tot nu toe :-)

            Comment


            • #21
              Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

              Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
              Ik had m'n refund vandaag al op m'n rekening staan. Het volledig bedrag, account was nog geen mnd geleden (automatisch) verlengt. Ik houd nu gewoon de gratis account.
              Ik houd ook de gratis account. Waarom zou ik alle moeite doen om alles te deleten en het te sluiten.



              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              Ja, ik wil graag blijven betalen; vanwege de reclame ads die verdwijnen, de extra opslagcapaciteit, het behoud van AL uw foto's, etc.

              Welke foto's verlies je dan?
              De regel die vroeger van kracht was dat je bij je free account enkel de laatste 200 foto's kon sharen, geldt niet meer. Dus je hebt nog steeds toegang tot al je foto's die je kan sharen.

              Of zit je al aan je limiet van 1 TB, dat je wil blijven betalen voor ongelimiteerde opslag?
              De enige reden die ik nog zie om pro te blijven, zijn de Statistieken, en die zijn ERG verwaarloosbaar bij Flickr.

              Comment


              • #22
                Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
                Ben het nu al gewoon eigenlijk... In het begin was het wat wennen aan de aanpassingen en nieuwe layout!
                Ik ben er wel blij mee...
                Ik ben een betalend lid, en blijf het ook tot nu toe :-)
                Ik ook, heb nog 1,5 jaar. Ik ben wel tevreden met Flickr, het is ff wennen aan de nieuwe layout en ik had ook liever de Fotostream gehouden zoals hij was.
                Wat ik wel jammer vind is dat niet leden de foto's niet meer per mail kunnen versturen als een soort ecard.
                Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                Cybershot Photo Website!

                Comment


                • #23
                  Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Welke foto's verlies je dan?
                  De regel die vroeger van kracht was dat je bij je free account enkel de laatste 200 foto's kon sharen, geldt niet meer. Dus je hebt nog steeds toegang tot al je foto's die je kan sharen.

                  Of zit je al aan je limiet van 1 TB, dat je wil blijven betalen voor ongelimiteerde opslag?
                  De enige reden die ik nog zie om pro te blijven, zijn de Statistieken, en die zijn ERG verwaarloosbaar bij Flickr.
                  Zoals ik reeds in een vorige reactie heb geschreven heb ik 2 (twee) accounts; betalend en gratis.
                  Bij het gratis account wou ik een tijdje terug een aantal foto's uploaden maar ik kreeg melding dat het niet mogelijk was omdat ik mijn limiet had overschreden.
                  Ook was een deel van mijn geplaatste foto's niet meer zichtbaar vanwege de limiet.

                  Bij mijn betalend account was dit uiteraard geen enkel probleem en kon je uploaden zoveel je wou.

                  Dus vindt ik het wel goed dat je sinds kort met een gratis account over 1TB opslagruimte beschikt maar dan zit je wel met die vervelende advertenties geplaagd.

                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                    Ben er niet bepaald happy om, het nieuwe kleedje waarin ze Flickr hebben gestoken ziet er gewoonweg niet uit!

                    Mijn laatste jaar als Pro (betalend) lid is bij dezer aangebroken.
                    Ja, help zeg, wat is me dat geworden. Had gelukkig al snel de 'redirect' gevonden die ik momenteel nog gebruik (voor hoelang is de vraag?)

                    Voor zij die het nog niet zouden weten: zet ?details=1 na je accountnaam.
                    Bij mij wordt dat dus bv. http://www.flickr.com/photos/tasja76/?details=1
                    Last edited by Nena; 28 mei 2013, 22:46.
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #25
                      Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                      Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
                      Je account wordt verlengt als je dit ingesteld hebt. Bij mij zou die in augustus verlengd worden met twee jaar, maar ik heb de boel opgezegd en gevraagd om een refund. Ga van de week maar eens een blik werpen op de Google optie....
                      Google optie, die zijn een tijd geleden ook veranderd en vind het ook vreselijk werken. Je kunt wel nog de oude look houden via de redirect en deze staat hier dus altijd op.
                      Al doende leert men...

                      Flickr

                      Comment


                      • #26
                        Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                        Voor zij die het nog niet zouden weten: zet ?details=1 na je accountnaam.
                        Bij mij wordt dat dus bv. http://www.flickr.com/photos/tasja76/?details=1
                        Thanks !

                        Comment


                        • #27
                          Re: Flickr geeft 1TB gratis opslag in full resolutie

                          Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                          Thanks !
                          Dit ?details=1 kun je achter iedere Photostream zetten, bijv. zoals dit;

                          http://www.flickr.com/photos/hereistom/?details=1
                          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                          Cybershot Photo Website!

                          Comment

                          Working...
                          X