Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het heeft niet mogen zijn, Sultana.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het heeft niet mogen zijn, Sultana.

Jammer Vincent, heeft het niet mogen zijn voor Zulte-Waregem.
    Ze waren er verdorie erg dicht bij maar dame Fortuna stond aan de andere kant, helaas.
    Essevee heeft een super seizoen achter de rug, ik ken er alvast een paar die daar super gelukkig om zijn en denk daarbij aan de Millecamps, kom niet direct op andere namen maar zie ze zo voor mij.
    Ik feliciteer hierbij alle Essevee supporters van ganse met de oververdiend tweede plaats en het behaalde CL ticket. Ik weet nu al dat ze het daarin goed zullen doen.
    Een toch een beetje treurige blauw/zwart supporter.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Re: Het heeft niet mogen zijn, Sultana.

Inderdaad, spijtig en doe niet mee aan de analyze van sommige kranten dat ze konden kampioen zijn als ze niet bestolen waren geweest door Nzolo, ieder team heeft dit match door een scheidsrechterlijke dwaling een match gewonnen of verloren en Essevee heeft zijn beste resultaat ooit behaald. Of we dit de volgende jaren kunnen herhalen is zeer de vraag, er zit talent, er gaat talent weg en er komt nieuw bloed. Zo gaat dat bij elk team maar Essevee probeert ook lokale mensen hoger te tillen. Een vriend van mij zijn zoontje had 3 opties: Brugge, Kortrijk of Waregem en dat op de leeftijd van nog een 10 jaar. Het is Waregem geworden omwille van afstand en er 3 trainingen per week zijn.
    Ik zat spijtig genoeg in het buitenland maar weet trouwens niet of ik naar Waregem zou zijn gegaan om te vieren, mogelijks wel naar Zulte centrum .

Dat is voetbal, emoties op het einde van het seizoen en voor sommigen is het een (kleine) ramp, voor anderen een overwinning van een league of overwinning op zichzelf. Wij, van Zulte & Waregem, kunnen niks anders dan blij zijn voor wat Dury zijn troepen hebben gedaan dit seizoen. Laat Dury maar reflecties maken van het afgelopen seizoen om het volgend seizoen nog beter te doen, ik kijk in elk geval enkel vooruit .

Wat de CL brengt is de hamvraag. Wie weet komt AC Milan nog eens spelen op het Regenboogstadium zoals ten tijde van de gebroeders Millecamps en Smetje
    Last edited by Sultana; 20 mei 2013, 15:01.

Comment

Re: Het heeft niet mogen zijn, Sultana.

Juist ja, Smetje en Deslover en Veyt, vooral die laatste had ik toen graag naar Club zien komen.
      Zouden ze AC Milan nog eens durven eruit spelen? Waarom niet het zijn ook maar voetballers, die wel 10 x meer verdienen maar soit, met Dury mag je alles mogelijk achten.
      In ieder geval als ze de poules niet zouden halen zou ik ze niet graag zien uit komen tegen Club in de EL.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
      X