Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voor alle Moeders;

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: voor alle Moeders;

Haha, bedankt Boukje.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Blik, je bent me net een stap voor maar ik ben het er 110% mee eens. Moeders van NL en BE zoek
      maar een mooie bos uit en plaats hem op uw pc,tablet,smartphone en geniet.
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

Comment

Goed zo, er wordt toch nog aan moeder gedacht.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

ben ik de enige die het allemaal maar commerce vind? Net zoals Valentijn, vaderdag,...

Hier dus niks speciaal. Vanuit school wordt er trouwens ook niets gedaan, tenzij de kinderen er echt om vragen.

Mogen moeder/vaders/.. niet elke dag geliefd worden en in de bloemetjes gezet worden. Het zit hem soms in de kleine dingen, toch? Ik hoef geen boeket rozen, dure reizen, of wat dan ook...
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
            ben ik de enige die het allemaal maar commerce vind? Net zoals Valentijn, vaderdag,...

Hier dus niks speciaal. Vanuit school wordt er trouwens ook niets gedaan, tenzij de kinderen er echt om vragen.

Mogen moeder/vaders/.. niet elke dag geliefd worden en in de bloemetjes gezet worden. Het zit hem soms in de kleine dingen, toch? Ik hoef geen boeket rozen, dure reizen, of wat dan ook...
            Je bent niet verplicht om mee te doen met die commerciële kermis
            En ze mogen gerust elke dag geliefd worden of bedacht worden met een presentje wat dat ook moge zijn.
            Maar ja, Sinterklaas is eenmalig en jaarlijks enkel mogelijk op 6 december
            Moederdag en Vaderdag ook he, op hun specifieke dagen.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Je bent niet verplicht om mee te doen met die commerciële kermis
              Maar ja, Sinterklaas is eenmalig en jaarlijks enkel mogelijk op 6 december
              Haha, ja, das waar, maar Sinterklaas is hier ook niet zoals het bij de meesten is. We hebben ook nooit gezegd dat die Sinterklaas zogezegd echt bestaat, maar het echte verhaal van destijds verteld. Onze kinderen doen elk op hun manier hiermee wat ze willen, net zoals tandenfeeen, paashazen, kerstmannen niet bestaan...

Maar idd, je bent vrij om al dan niet mee te doen aan de commerce, maar geeft toe een mens wordt het toch wel door zijn strot gestampt. Je mag geen pagina open doen of je wordt ermee geconfronteerd, alsof ik een boe-vrouw ben omdat ik moederdag niet belangrijk vind...
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Haha, ja, das waar, maar Sinterklaas is hier ook niet zoals het bij de meesten is. We hebben ook nooit gezegd dat die Sinterklaas zogezegd echt bestaat, maar het echte verhaal van destijds verteld. Onze kinderen doen elk op hun manier hiermee wat ze willen, net zoals tandenfeeen, paashazen, kerstmannen niet bestaan...

Maar idd, je bent vrij om al dan niet mee te doen aan de commerce, maar geeft toe een mens wordt het toch wel door zijn strot gestampt. Je mag geen pagina open doen of je wordt ermee geconfronteerd, alsof ik een boe-vrouw ben omdat ik moederdag niet belangrijk vind...
                Ja het is niet te geloven wat en HOE ze het proberen jou aan te smeren.
                Een software firma voor bewerking van foto's ed.... allee nu, wat zou ons ma daarmee moeten aanvangen
                VDB (die met hun akte van vertrouwen), met een iPad of nog van die gadgets.

In ieder geval vind ik bloemen een goed geschenkje, toch beter dan een stofzuiger of een staafmixer
                die moeder veroordeelt naar de keuken, alsof dat haar enige plaats is.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

.... alsof ik een boe-vrouw ben omdat ik moederdag niet belangrijk vind...
                  en maar hopen, dat je kinderen 25 oktober niet vergeten.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    en maar hopen, dat je kinderen 25 oktober niet vergeten.
                    grt,bouk.
                    Of 28 december?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Ik had mijn mama nog zo graag eens bloemen gegeven.
                      Ze staan nu naast haar urne op het kerkhof...

Dus commercie of niet, ga naar je mama toe, en geef ze maar een dikke knuffel zo lang het kan.

Comment

Geef mij een moeder en ik maak er de mooiste dag van die een mens kan
                        bedenken.

Comment

ze vond het leuke een leuke dag, ze is al 88 jaar.
                          ieder jaar meer is toch mooi meegenomen hè.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                          X