Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem op Facebook.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Probleem op Facebook.

Als ik op mijn pc naar mijn facebookpagina ga, krijg ik daar nog enkel een blanco pagina te zien.
    Boven de pagina staat nog wel mijn naam, en vrienden zoeken werkt ook, maar verder blijft
    de pagina gewoon blanco.

Op mijn Iphone werkt alles normaal, en ik denk dat het is ontstaan na een anivirus scan.
    Verder kan ik gewoon prima op internet, ben reeds even gaan googelen over dat probleem,
    maar geen antwoord gevonden dat het probleem oplost.

Re: Probleem op Facebook.

Ik gok op het leegmaken van de cache.

Comment

Heb dat ook al gehad hoor, keer pagina vernieuwen of afsluiten.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Leegmaken cache of pagina vernieuwen bleef allemaal hetzelfde.
        Dan maar eens alle Windows updates laten lopen, het waren er 35 en het was reeds maanden geleden
        dat ik nog eens mijn updates binnen haalde.
        Nadien probleem opgelost.

Comment

Facebook buitenkappen en sociaal zijn op de ouderwetse manier: door met mensen te "klappen" :-)
          FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jinkx Bekijk bericht
            Facebook buitenkappen en sociaal zijn op de ouderwetse manier: door met mensen te "klappen" :-)
            Het roept zo lastig van Aalst-Oost vlaanderen naar Limburg....
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Das maar een gedacht. Harder roepen :-)

Comment

Das maar een gedacht. Harder roepen :-)
                Voor Argentiniê en Bolivia moet je al heel hard roepen hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  Voor Argentiniê en Bolivia moet je al heel hard roepen hoor!
                  telefoneren dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                    telefoneren dan?
                    Juist, in plaats van een goedkope manier om eens te communiceren moet je internationaal bellen...
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                      telefoneren dan?
                      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                      Juist, in plaats van een goedkope manier om eens te communiceren moet je internationaal bellen...
                      Idd ... de naieviteit van sommigen is "hartverwarmend" .. LOL! ...
                      met familie en vrienden praat ik trouwens "in persona", daar heb ik geen FB voor nodig!

Comment

Bah neen, het punt dat ik , al zwanzend, wou maken is dat ik me er nog steeds over verbaas dat facebook na al zijn privacy-issues en virus verspreidingen nog steeds zo populair is.
                        En dat dat spellement intussen bij veel mensen de plaats heeft ingenomen van face-toface communicatie.

Zoals elke technologie heeft dat ook zijn nut en voordelen, maar als ik zie wat ik daar in de winkel van over de vloer krijg denk ik toch heel dikwijls: mensen spreek toch gewoon eens met elkaar! Daar heb je een mond voor gekregen en het werkt toch zoveel beter.

Comment

Bwa.. als je FB e.d. in't echt toepast is het ineens niet meer zo "cool".
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

Comment

Die is geweldig! Ik viel bijna van men stoel :-)

Comment

Bedoel je daarmee dat ik een asociaal persoon ben Jinkx........

Dan ken je mij duidelijk niet. Jammer, want moest ik nu echt asociaal zijn, dan zat je reeds in mijn negeerlijst,
                              trouwens, wat doe je hier op BD ? Is een ouderwetse fotoclub geen beter alternatief ?
                              Ik geef de voorkeur aan beide, ik had een broer in Zuid-Afrika wonen, ben er veel geweest, maar onze Rik
                              is er jammergenoeg op 52 jarige leeftijd overleden, toch volg ik er nog steeds een aantal vrienden die ik er heb leren kennen,
                              FB is daar volgens mij een prachtige applicatie voor, gemakkelijk bruikbaar zowel op mijn computer als op mijn Iphone.

Bij sommige facebook meldingen heb ik inderdaad ook mijn bedenkingen, ik hoef niet te weten wanneer iemand in bad gaat,
                              of wat ze zullen eten.

Kortom, wat je er opzet, daar beslis je zelf over, en ben jij anti Facebook Jinkx, dan is dat je volste recht,
                              maar ik vind je reactie hier totaal ongepast, en geen antwoord op mijn vraag.

Comment

Working...
                              X