Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag : draadloos internet sneller op laptop dan op desktop .....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vraag : draadloos internet sneller op laptop dan op desktop .....

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    In principe zou die "n" voldoende moeten zijn. Er bestaat nu een sneller "ac" norm, maar die is eigenlijk nog niet 100% standaard, en dan moet je ook een dergelijke router hebben.
    Bedraad is nog altijd het stabielst en het snelst, maar het moet wel mogelijk zijn, natuurlijk.
    Bedraad zou kunnen , als ik via de kruipruimte van de woning een gat in de vloer van de woonkamer zou gaan boren. Maar dat zal voor een later tijdstip zijn ........
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Bedraad is altijd beter!
      Zeker met meerdere toestellen zal alles vlotter lopen als je een paar kabels kan trekken.

Hier in huis zijn er zo'n 20 toestellen die aan het internet kunnen. Desktop, receiver en tweede router zijn bedraad verbonden, en dat loopt toch een stuk beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Bedraad is altijd beter!
        Dat beweer ik al jaren, maar als je dat tegenwoordig tegen iemand zegt dan bekijken de meeste mensen je alsof je van een andere planeet komt...
        Want ongeveer overal wordt je om de oren geslagen met Wifi, Wifi, Wifi.
        Het strafste blijft nog altijd bij mijn kapper, een paar jaar terug. De wireless ADSL modem hadden ze bovenop de desktopkast geplaatst. 20 cm lager zat de wireless USB stick....
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
        X