Gratis bellen met je smartphone via wifi. http://snap.telenet.be/artikel/triii...ipper-dan-ooit
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Telenet triiing.
Collapse
X
-
-
Re: Telenet triiing.
lol ik bel al een hele tijd via Viber.
kost me totaal niks
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk berichtlol ik bel al een hele tijd via Viber.
kost me totaal niks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk berichten weeral eerst een app voor zo'n stuk fruit terwijl android op smartphone 70% van het marktaandeel bezit
dat is niet logisch vind ik, het omgekeerde zou veel logischer zijn
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unbart Bekijk berichtMeld je dan vooral snel aan als tester voor de Android versie !
verzonden van mijn samsung tablet
maar ik blijf erbij dat men beter eerst een app had ontwikkeld voor android aangezien dat tegenwoordig 2 van de drie smartphone's draaien op android
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk berichtik blijf erbij dat men beter eerst een app had ontwikkeld voor android aangezien dat tegenwoordig 2 van de drie smartphone's draaien op android
Het blijft een interessante toepassing die zeker z'n nut kan hebben.
Comment
-
Telenet heeft blijkbaar een goede marketingafdeling. Ze brengen een VOIP app uit die werkt aan vaste telefoontarieven en ze laten het uitschijnen dat je goedkoop af bent terwijl er massa's andere systemen bestaan die goedkoper werken.
Wat het lanceren voor Apple/Android/Win betreft denk ik dat men eerst de Apple app lanceert omdat deze gebruikers niet zo veel naar de prijs kijkenen het systeem zit meer dicht getimmerd (meer controle voor TN, net zoals Yelo niet meer werkt op geroote apparaten).
Comment
-
Als ik het goed begrijp dan is Triiing niet zo interessant voor mij: ik bel 24/24 "gratis" naar gewone vaste lijnen en kan met mijn GSM abbo 120 minuten/maand bellen.
Het enige voordeel zou zijn dat ik ergens te velde met mijn smartphone gratis naar vaste lijnen zou kunnen bellen. Via Triiing onderweg een GSM opbellen zal dan wel aan de geldende Vast -> GSM tarieven van Telenet gebeuren veronderstel ik ? Kortom: het zal zijn alsof je met je vaste telefoon overal rondloopt en belt ?
Ik denk dat voor mij FreeVoipDeal nog altijd interessanter blijft (heb o.a. een zoon die in New York woont): 4 maand gratis naar een massa bestemmingen over de hele wereld (inbegrepen GSM in de USA !), daarna rond 1 cent per minuut tot mijn 10 euro opgesoupeerd is. Daarna begint men opnieuw met die 4 maanden.
Ik heb even Viber op mijn smartphone gezet: Lijkt min of meer een kopie van Skype. Je kan er zo te zien niet echt mee "telefoneren". Ik veronderstel wel dat je andere Viber gebruikers kan "opbellen", ook als ze niet online zijn ?Last edited by nete; 8 mei 2013, 10:55.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk berichtheb ik gedaan,
verzonden van mijn samsung tablet
maar ik blijf erbij dat men beter eerst een app had ontwikkeld voor android aangezien dat tegenwoordig 2 van de drie smartphone's draaien op android
(voor ik weer afgemaakt word: http://business.mobistar.be/nl/docum...k_NL_DEF_s.pdf => de iPhone van Apple significant meer terecht komt bij gebruikers die hoger onderwijs hebben gevolgd.)
Verder zie ik weinig winst hierin?It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtMen wilt misschien eerst resultaten van mensen die hoger opgeleid zijn
(voor ik weer afgemaakt word: http://business.mobistar.be/nl/docum...k_NL_DEF_s.pdf => de iPhone van Apple significant meer terecht komt bij gebruikers die hoger onderwijs hebben gevolgd.)
Verder zie ik weinig winst hierin?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk berichtIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
Comment