Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Auto huren in Belgie peperduur?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Auto huren in Belgie peperduur?

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht

Blijkbaar is dat in de Champagnestreek ook een plaag, mensen laten hun wagen bij een B&B/hotel op de parking staan 's nachts en 's morgens is hun gekochte voorraad verdwenen met alle extra schade aan de auto als extra.
    Is al langer gekend in de Champagnestreek. Als je ziet wat daar van Belgen rondrijdt die hun voorraad gaan opslaan.. Telkens als wij gaan, ons vertrouwde hotel met gesloten garage.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Dat was interessante info geweest om eerst te hebben natuurlijk aangezien het aantal passagiers de prijs van transport en de grootte van de huurwagen beïnvloed...

BTW, Meestal blif je beter weg bij aanbieders als Avis en Hertz aangezien ze in de meeste gevallen veel duurder zijn dan de rest. Ik moet wel toegeven dat hun auto's meestal ook wel "beter" (lees jonger, minder km, minder beschadigingen) zijn.
      Diene vlieger gaat niet overal op. Wij hebben ooit via Connections een auto gehuurd bij Budget in de US... Nooit meer!!! Geen wonder dat Connections die de jaren nadien niet meer in hun assortiment zitten hadden. Ik kan u garanderen dat met een auto zonder remmen de Tioga Pass afrijden geen pretje is. Want rem maar af op de motor met een automaat... Nee geef mij maar AVIS of Alamo ginder. Met hen hadden we een goeie prijs voor een spiksplinternieuwe auto.
      Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Muse Bekijk bericht
        Diene vlieger gaat niet overal op. Wij hebben ooit via Connections een auto gehuurd bij Budget in de US... Nooit meer!!! Geen wonder dat Connections die de jaren nadien niet meer in hun assortiment zitten hadden. Ik kan u garanderen dat met een auto zonder remmen de Tioga Pass afrijden geen pretje is. Want rem maar af op de motor met een automaat... Nee geef mij maar AVIS of Alamo ginder. Met hen hadden we een goeie prijs voor een spiksplinternieuwe auto.
        Blijkbaar gaat de vlieger wel op aangezien ik schreef dat Avis/Hertz auto's meestal "beter" zijn en dat bevestig jij nu
        De meerderheid van de auto's die we huurden in de US waren trouwens ook Alamo maar het prijsvoordeel ten opzichte van de rest is er met de jaren wat af. In 1986 (onze eerste US huur) waren ze nog prijsbreker.

Onze beste deals tot nu toe waren een "midsize" gehuurd in Dallas om tot Chicago te rijden en een Oldsmobile NinetyEight 3.6L gekregen bij National en een TransAm gekregen bij Budget in Honolulu. Twee prachtwagens. Aan de andere kant kregen we ooit een PT Cruiser in Canada bij National en dat moet zowat de slechtste geweest zijn. Hoog verbruik en weinig comfort. Maar goed, het probleem van de TS is opgelost aan een interessante prijs.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

BTW, Meestal blif je beter weg bij aanbieders als Avis en Hertz aangezien ze in de meeste gevallen veel duurder zijn dan de rest.
          Ooit ben ik eens opgelicht geweest bij Hertz. KLIK

Comment

Ik zou het geen oplichting noemen maar na de huur van onze huurwagen bij Avis in Tromso in maart stond op de afrekening een 567 NOK "additional caharges" extra op onze invoice. Ik stuurde een mail met de vraag wat dit dan wel was aangezien CDW, Km, enz inbegrepen was en we geen tollroads hadden gebruikt (er was een tag op de ruit om automatisch tol te betalen). Mijn vraag werd niet beantwoord maar de nieuwe invoice was voor 567 NOK minder en aangezien ze de eerste prijs al aangerekend hadden en een chargeback op onze CC hadden gedaan kreeg ik in Euro door een iets betere koers nog iets meer terug ook.

Ik kan mij best voorstellen dat bij bedrijven de extra kosten gewoon betaald zouden zijn. In elk geval zal bij een volgend bezoek aan Tromso onze huurwagen niet meer van Avis zijn, vorig jaar hebben we daar anders wel een Toyota Avensis gekregen als gratis wagen bij een geboekte uitstap, de sleutel werd in ons hotel afgeleverd en bij het terugbrengen werd de sleutel gewoon in de bus gedropt.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Working...
            X