Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgacom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgacom

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Nope , echt niet, 1 telefoon, 1 nummer.
    Sterk... . Proximus zal heel content zijn, met zo'n klant...
    Groeten,

Polleke

Comment

Maar het kan niet anders of er zit heel veel roaming bij. En dan waarschijnlijk veel intercontinentaal gereis.
      Ik zou toch eens nakijken of je geen andere formule kan krijgen die wat goedkoper is.

In ons bedrijf zijn er ook nogal wat mensen die veel intercontinentaal reizen, en die zitten zelden boven de 500-700€.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        Weet je wat ik hiervoor krijg als beloning? Een aangetekende brief waarin wordt gedreigd met het afsluiten van hun diensten omdat
        ik per ongeluk vergeten ben om mijn gepeperde factuur te betalen.
        Idd, plus nog een bijbetaling.
        Al ruim 20 jaar bij TN, maar daar geldt dat ook hoor.
        Even vergeten en hoppa, 7 euro erbij.
        Verder wel tevreden hoor over hun diensten.

Ruud
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
          Idd, plus nog een bijbetaling.
          Al ruim 20 jaar bij TN, maar daar geldt dat ook hoor.
          Even vergeten en hoppa, 7 euro erbij.
          Verder wel tevreden hoor over hun diensten.

Ruud
          Telenet is daar stukken strikter in dan Belgacom. Bij Telenet krijg je dat al in de bus als je 1 dag te laat betaalt ! Ik betaal altijd op de vervaldag (en als die in het weekend valt, dus eigenlijk te laat). Nog nooit problemen gehad, bij Telenet moet je dat niet proberen. Ik ken er ene die ooit is afgesloten geweest omdat hij betaald had met het vorige code op zijn overschrijving...
          Ik heb ook nog zo'n briefjes gehad, omdat de factuur mij niet was opgestuurd... Antwoord van Telenet : die schriftelijke factuur geldt niet, het is de elektronische die telt. Zo kan je alles uitleggen natuurlijk...
          Groeten,

Polleke

Comment

En om die reden vraag ik een electronische factuur en betaal ik Telenet, gas, electriciteit, water en een paar verzekeringen met een domiciliëring.
            Altijd op tijd en nooit kosten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              En om die reden vraag ik een electronische factuur en betaal ik Telenet, gas, electriciteit, water en een paar verzekeringen met een domiciliëring.
              Altijd op tijd en nooit kosten.
              Ik betaal niets met domiciliëring en dus al zeker niet met een SEPA-versie... Ik betaal liever zelf hoeveel van mijn rekening afgaat. Heb trouwens ook nog nooit een boete betaald op een factuur. 't Is niet omdat ze met zo'n kosten dreigen, dat je ze ook moet betalen...
              Groeten,

Polleke

Comment

met een domiciliëring.
                Inderdaad, maar vanaf 2014 worden dat allemaal SEPA mandaten, en daar geraak je vrijwel niet meer vanaf. Ik ben al meer dan een jaar weg als klant van Electrabel, maar ik mag nóg twee jaar zitten aankijken op een "opgeschort mandaat". Absoluut geen "mandaten" meer voor mij, wel elektronische facturen en een herinnering zet ik wel in mijn elektronische agenda. Een paar zaken betaal ik via een bestendige opdracht waarin ik ook nog iets te zeggen heb.
                Dit is tot op Peeters&Pichal geweest op 22 mei '12. Annemie belde Febelfin op en vijf keer stelde ze (tevergeefs) de vraag aan die zegsvrouw waarom zo'n mandaat niet WEG kan. Dan vraag ik me af welke "verborgen" agenda daarachter zit.
                U kan het hier nog beluisteren als u wil (vanaf minuut 44). http://www.radio1.be/node/256124

Zeg dus later niet dat ik jullie niet verwittigd heb.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  Nope , echt niet, 1 telefoon, 1 nummer.
                  Niet abnormaal voor een "wereldburger" Vincent, als je eens een maand op verlof bent in België is dat toch iets minder hoop ik.

Comment

Maar het kan niet anders of er zit heel veel roaming bij. En dan waarschijnlijk veel intercontinentaal gereis.
                    Ik zou toch eens nakijken of je geen andere formule kan krijgen die wat goedkoper is.

In ons bedrijf zijn er ook nogal wat mensen die veel intercontinentaal reizen, en die zitten zelden boven de 500-700€.
                    Heb ik laten doen. Ik was iets goedkoper af bij Base maar dan hebben ze mij er simpelweg opgelegd met een vergiftigd cadeau gedaan (lang verhaal maar gelijk gekregen van de ombudsdienst Telecom ) en ben ik terug bij Proximus. Mobistar was zelfs niet geïnteresseerd, een vrouw is eens langs geweest, alles doorsproken en dan ... stilte. Haar zelfs nog eens gemaild maar geen antwoord dus: exit Mobistar.
                    Ik moet ook support geven vanuit pakweg Japan aan een klant in Saoedi Arabië dus loopt het aardig op .

Comment

Als ze willen kunnen ze veel hoor, ik was ruim 10 jaar klant bij Proximus tot september vorig jaar ik omwille van de financiele kant van de zaak was overgestapt naar Mobistar. Mijn facturen waren op slag gehalveerd.... Maar de kwaliteit was er in mijn ogen ook naar... Enkele weken terug krijg ik een telefoontje van een Proximus medewerker dat ze me graag als klant terug willen. Er is iemand langsgekomen en op een half uur tijd was alles geregeld, ik betaal nu net ietsjes meer ( 5 a 10% ) maar dat kan me niet veel schelen eigenlijk. Als extraatje kreeg ik als ik beloofde 24maand klant te blijven nog een smartphone van 650 euro ofzo erbovenop.
                      Ik geef wel toe ( en dat deed de medewerker van Prox trouwens ook ) dat tarieven/pakketten voor zelfstandigen en partikulieren heel erg ver uiteen liggen....
                      1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Working...
                      X