Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cromo's (prentjes) voor in ons schrift geschiedenis (zestiger jaren) nog vindbaar?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• cromo's (prentjes) voor in ons schrift geschiedenis (zestiger jaren) nog vindbaar?

toen ik op de lagere school zat kochten we in de boekenwinkel op de hoek, op vraag van de meester, met zijn allen een pakje prentjes met daarop belangrijke momenten uit de geschiedenis.
    Als mijn geheugen me niet te veel in de steek laat, dan hadden de kaartjes zo'n beetje het formaat van een bankkaart en waren het er zo'n honderdtal.
    weet iemand nog de juiste benaming van die kaartjes en ook of die ergens te vinden zijn bij verzamelaars of zo?
    of een site waar ze te zien zijn...

waarom? gewoon uit nostalgie

grtn
    Dré

Re: cromo's (prentjes) voor in ons schrift geschiedenis (zestiger jaren) nog vindbaar

Je bedoelt deze waarschijnlijk: http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...s-59807977.htm

Comment

Re: cromo's (prentjes) voor in ons schrift geschiedenis (zestiger jaren) nog vindbaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht

Prachtig!!
      Dat zijn ze.

Welbedankt, ik had al de hoop opgegeven.

(hoe heb je die eigenlijk gevonden??)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
        Prachtig!!
        Dat zijn ze.

Welbedankt, ik had al de hoop opgegeven.

(hoe heb je die eigenlijk gevonden??)

Gewoon "prentjes geschiedenis" intikken in google…Het eerste item was al prijs.

Comment

Working...
        X