Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duitsland-Spanje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Duitsland-Spanje

    Alweer een pak voor de broek voor onze Spaanse vrienden.
    We gaan naar een all German finale; Om het met Lineker te zeggen. Basically it's a game between 22 players that lasts for 90 minutes. And in the end the Germans win it.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

  • #2
    Re: Duitsland-Spanje

    Nog een voetnoot : 73 jaar na datum gaan ze dan toch Londen bezetten.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

    Comment


    • #3
      Re: Duitsland-Spanje

      Haha
      Gisteren en vandaag kregen de Spanjaarden wat voetballes.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Duitsland-Spanje

        het tiki-taka tijdperk lijkt voorbij. er zijn trainers en ploegen die er een antwoord op hebben gevonden. ik vind het trouwens ook niet kunnen dat clubs met zoveel schulden als Barca en Real gewoon die waanzinnige transfers kunnen blijven verder doen en die exorbitante lonen betalen aan hun spelers als de rest van het land aan de bedelstaf staat. moet opletten of dit draadje wordt gesloten.
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

        Comment


        • #5
          Re: Duitsland-Spanje

          Het zijn niet toevallig de twee koplopers van de Bundesliga.
          Met Duitsers heb je nooit gedaan, om het met een cliché te zeggen.
          Gisteren was Barca echt nergens (totale off-day?), Real gaf beter weerwerk maar de Borussen waren fysiek sterker.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Duitsland-Spanje

            Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
            het tiki-taka tijdperk lijkt voorbij. er zijn trainers en ploegen die er een antwoord op hebben gevonden. ik vind het trouwens ook niet kunnen dat clubs met zoveel schulden als Barca en Real gewoon die waanzinnige transfers kunnen blijven verder doen en die exorbitante lonen betalen aan hun spelers als de rest van het land aan de bedelstaf staat. moet opletten of dit draadje wordt gesloten.
            Waarom wat je hier vermeld is de waarheid, als je dan bekijkt naar de schuldenberg van de Duitse ploegen mag je dit zeker vernoemen.
            Maar tiki taki voetbal zoals Barca is inderdaad verleden tijd al zou Lewandowski niet misstaan in het huidig Barca gezien zijn spelerskwaliteit
            Heeft ook maar een halve meter nodig om zich te draaien en te scoren.
            Als ik eerlijk mag zijn heb ik meer genoten van Dortmund - Real dan van Bayer - Barca.

            Comment

            Working...
            X