Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht

Nou, dit jaar was het anders volgens mij ook wel ver over.
    Ja maar binnen de politieke context moet er je wel eens goed overgaan.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Ja maar binnen de politieke context moet er je wel eens goed overgaan.
      100% juist. In humor moet alles kunnen...... op het juiste moment.
      Ik had wel moeite met het gebruik van nazi symbolen wat ik dacht in België verboden is.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

100% juist. In humor moet alles kunnen...... op het juiste moment.
        Ik had wel moeite met het gebruik van nazi symbolen wat ik dacht in België verboden is.
        Heeft mij inderdaad ook wel verrast..., maar hoe zou het dan wel komen dat er maar weinig reactie kwam van waar men ze zou verwachten ?
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Heeft mij inderdaad ook wel verrast..., maar hoe zou het dan wel komen dat er maar weinig reactie kwam van waar men ze zou verwachten ?
          Het in stilzwijgen verhullen garandeert een snelle dood. Klinkt nogal bombastisch, maar ik kan niet beter.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Het in stilzwijgen verhullen garandeert een snelle dood. Klinkt nogal bombastisch, maar ik kan niet beter.
            Moet het beamen.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
              Toch niet hé, anders zou de verontwaardiging niet meer zo hoog zijn. Gelukkig is die er nog !
              De verontwaardiging is er, niet alleen om Boston maar ook om Irak, Syrie, enz... Maar het halt niets uit. Nooit heeft zo een aanslag iemand van idee laten veranderen. In tegendeel, het werkt contraproductief, je kan wil niet doordrukken door geweld.

Bjorn Soenens is voor de US wat Rudi Vranckx is voor de moslimwereld en het was er inderdaad knal op (no pun intended).
              De dader(s) zullen wel weer uit dezelfde hoek komen dan de Minutemen of andere milities.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Absoluut.
                Zie maar naar Dick Cheney: zoek, vind en lees dan maar
                Of adviseurs van Bush destijds.
                Trefwoorden als Blackwater willen wel eens helpen als zoekterm
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

Comment

over de oorzaak en warom nog weinig bekend , maar ge zult zien : ws gewoon die vlinder explosie die al verwacht werd .

Comment

waar ik al een tijd moet aan denken als ik deze dingen zie...dat we in een derde wereldoorlog zitten, alleen het wordt anders gespeeld, de hele wereld staat in brand, en??????
                    het is zo triestig dat deze zaken allemaal gebeuren, dat zoveel mensen terreur ondergaan, los van geloof of levensovertuiging.....vandaag weer 27 doden in een internet cafe....in bagdad....sorry wordt soms depri van
                    enfin, wat doen we eraan?
                    groetjes aline

Comment

Wel beste Aline, het is weekend en het gebeurt (voorlopig) allemaal nog niet in onze eigen straat, dus al bij al.

We trekken ons soms teveel aan van wat daar, aan het andere uiteinde, allemaal gebeurd. Een beetje kortzichtigheid mag volgens mij wel, het is gezond.
                      Gisteren kregen we om het uur op de radio te horen wat er in Boston aan de hand was. Alsof het allemaal hier was gebeurd. In ieder geval weten de media de aandacht niet altijd juist te verdelen. Vandaag vroeg onze eerste minister om een paar miljoen euro bij de gemeenten, hadden ze dat om het uur omgeroepen stonden we morgen met z'n allen op straat, en hadden we ons eens kunnen afvragen wanneer België-12.12 geld zal beginnen inzamelen om de stijgende werkloosheid in ons eigen land te gaan verhelpen. Nee, af en toe heb ik ook genoeg aan enkel het weerbericht zo net voor het weekend begint.

Mvg,

Ps: ze geven zon voor morgen, dus het kan niet stuk!
                      Last edited by Provid; 19 april 2013, 20:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Provid Bekijk bericht
                        Ps: ze geven zon voor morgen, dus het kan niet stuk!
                        Als het maar niet te warm wordt
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                          De verontwaardiging is er, niet alleen om Boston maar ook om Irak, Syrie, enz... Maar het halt niets uit. Nooit heeft zo een aanslag iemand van idee laten veranderen. In tegendeel, het werkt contraproductief, je kan wil niet doordrukken door geweld.

Bjorn Soenens is voor de US wat Rudi Vranckx is voor de moslimwereld en het was er inderdaad knal op (no pun intended).
                          De dader(s) zullen wel weer uit dezelfde hoek komen dan de Minutemen of andere milities.
                          En gasten die aanslagen ramen of plegen zullen er ook altijd zijn
                          Wat zegt Jef Vermassen soms: "In ieder van ons schuilt er een moordenaar".

Is er verschil tussen vroeger en nu?
                          Niet veel.
                          Ik denk aan de Oostfronters en jonge gasten die nu naar Syrië trekken.
                          (daar valt veel over te verklaren maar ik laat het hierbij)
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Is er verschil tussen vroeger en nu?
                            Zoek maar eens op assasijnen en je weet het antwoord. Het zit helaas in het dna van de mens om dit soort dingen te doen. Hoe verschrikkelijk wij het allemaal ook vinden, er zal altijd een individu zijn die het geweld gerechtvaardigd vindt.
                            Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                            lidnummer: BD0371NL

Comment

Morgen loop ik mee de 10 miles. Ik mag hopen dat een paar losgeslagen pipo's niet op ideeën gekomen zijn.

Walter
                              D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                                Dat is al sinds de Eerste Wereldoorlog dat het niet alleen leger tegen leger was, maar laffe aanvallen op de burgers.
                                In de Tweede Wereldoorlog werden steden totaal verwoest, bv. Rotterdam; Berlijn; Londen; Leningrad; Nagasaky met miljoenen burger doden.
                                Je vergeet Dresden. Voor Nagasaki moeten ze maar één bom droppen, voor Dresden hebben ze veel meer hun "best" moeten doen.
                                Aan de andere kant : mijn dochter was twee jaar geleden in Hiroshima en heeft toen voor mij het boek meegebracht : "de vernietiging van Hiroshima" waarin stapsgewijs staat beschreven hoe alles logistiek in zijn werk is gegaan. En ik die dacht dat ze vlugvlug die bom hebben ingeladen en afgegooid . Ze was verschrikkelijk onder de indruk van de half gesmolten klok die nog altijd stil staat op het exacte moment van de explosie.
                                Er was zelfs afgunst betreft over wie de boordcommandant mocht zijn van de bewuste B29 en ze wisten begot héél goed wat het resultaat zou zijn, ze hadden zelfs berekend dat de bom niet op de grond mocht ontploffen maar op 400-500 m hoogte om meer schade aan te richten... Naar verluidt waren er na de bom in Los Alamos overal feestjes en de enige die er mee zat was een zekere Bob Wilson die besefte welk vreselijk ding ze hadden gemaakt.

Comment

Working...
                                X