Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sponsoring/banners op websites

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sponsoring/banners op websites

    De titel zegt al veel denk ik...

    Korte uitleg...

    Een vriend van mij heeft al een tijdje een eigen skate website. Hij gaat op eigen houtje van event naar event maakt mooie recap video's, regelmatig wat fotoalbums... Alles komt op zijn site. Nu, de site is vrij populair en er zijn nu enkele leveranciers, skateshops en dergelijke die aan de deur komen kloppen om banners/sponsoring op zijn site te plaatsen.

    "Klein" detail... Hij doet dit op vrijwillige basis na de uren... Is zoiets wettelijk dan wel mogelijk? Als niet bedrijf zijnde sponsorgelden ontvangen in ruil voor banners op zijn website? Ik heb al wat op google zitten zoeken maar ik kom blijkbaar nergens een duidelijk wetgeving tegen.

    Alvast bedankt!
    Bigger aint always better........ Unless you're me!

  • #2
    Re: Sponsoring/banners op websites

    Ik vermoed dat, van zodra je inkomsten verwerft van eender wat, je je daarvoor 'wettelijk' in orde moet stellen. Je kan dit misschien omzeilen met een vzw, maar daar ben ik niet zeker van.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: Sponsoring/banners op websites

      Als VZW is het in ieder geval geen probleem, kijk maar naar al de eerste klasse voetbalculbs die werken als VZW. Maar dat lijkt me in dit geval nogal omslachtig als skate website.
      Bigger aint always better........ Unless you're me!

      Comment

      Working...
      X