Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipad app

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ipad app

Hallo, ik ben een newby en heb enkele vraagjes :
    1) waar kan ik de ipad app vinden, alleszins niet i-tunes store ?
    2) kan ik tevens fotos kopieren vanaf mij ipad fotorol naar dit forum ?

Grtz,francisdc

Re: Ipad app

Moderator Note: Verplaatst van het Testforum (dat eigenlijk dient om foto's te leren posten) naar ChitChat, waar je dit soort niet-fotografische vraag wel kunt stellen.

Nu, ik heb zelf een iPad, maar werk ook met Mac. Je kunt de iPad apps van de iTunes Store downloaden, via iTunes:

en

Of je foto's vanaf je iPad rechtstreeks naar dit forum kunt opladen is mij zeer de vraag. BD host namelijk zelf geen foto's, dus je moet je foto's op een hosting site als Photobucket plaatsen. Ik gebruik mijn iPad niet voor dat soort zaken, dus ik laad op van mijn Mac naar bv Photobucket (of Dropbox), waar ik de link kopieer, die ik dan op BD tussen de IMG-tags plaats.
    Last edited by LesC; 11 april 2013, 13:19.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door francisdc Bekijk bericht
      2) kan ik tevens fotos kopieren vanaf mij ipad fotorol naar dit forum ?

Grtz,francisdc
      Nee dat kan niet. Je moet je foto's ergens op internet parkeren en dan via een linkje zichtbaar maken op BD. Parkeerplaats kan zijn:
      Je eigen website
      Dropbox
      Flickr
      ......etc

De voorkeur geniet een parkeerplaats die je foto's niet "bewerkt". Dat geldt voor de eerste twee. Flickr, en nog een paar, gaan je foto's oncontroleerbaar bewerken.
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

Comment

Van op Photobucket is het erg makkelijk.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

En welke iPad app zoek je precies? Om op het forum te browsen, kun je gewoon Safari (op je iPad) gebruiken, maar evengoed Forum Runner of Tapatalk, beide verkrijgbaar, weliswaar tegen betaling van de App Store.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Working...
          X