Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Low profile smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Low profile smartphone

    Ik wil ook (eindelijk) een smartphone kopen. Mag wel redelijk low profile zijn, wel wil ik minstens Android 4.0 en een scherm van 4" of 4.5" (Groter ook niet want dan weer veel te onhandig)

    Gebruik: vooral als GPS + gps-tracker (fietsroutes e.d.) en nog wat simpele apps (boodschappenlijstjes enz).
    Internet vooral agenda en wat mail.
    FM radio ook een must (tijdens het fietsen ;-) )
    Dus niet echt zware gebruiker. Ook niet om te bellen, heb nu meestal rond de 5 € belkosten elke maand.

    Budget max 200 €

    Ik was aan het kijken voor de Acer Liquid Galant of Liquid E1 maar volgens een verkoper bij Phonehouse zijn die niet zo goed (Online anders toch positieve reviews gevonden).
    Daarjuist ook naar Huawei gekeken maar die hebben maar 512 Mb geheugen (ok, uitbreidbaar mat SD kaart maar veel apps werken niet vanaf SD)

    Iemand ervaring met de acers of andere voorstellen?
    Weet ook niet echt wat practisch het verschil tussen single-core en dual-core is.

    Thanks,
    Last edited by FilMar; 8 april 2013, 19:17.
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

  • #2
    Re: Low profile smartphone

    Op regelmatige basis verkoopt Aldi (Medion) smartphones die denk ik perfect bij je eisen passen (en ook binnen je budget).
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Low profile smartphone

      heb onlangs een Newman N2 gekocht voor 220€...

      heeft een quad processor (zelfde als de galaxy SIII) en 13Megapix camera...
      werkt prima! enkel in china te verkrijgen, dus is wel een paar weken onderweg...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        En deze http://www.smartphoneshop.be/product...ull-black.html. ?
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Low profile smartphone

          Heb nu GSMwinkel.be gevonden.
          Prijs losse GSM's zelfde als smartphoneshop e.d. maar wel leuke kortingen als je er een koopt met abonnement (ook al de kleine abonnementen).
          bvb de Acer Liquid E1 van 199,- komt op 119,- met abo Smart15.

          Lees wel verdeelde ervaringen met GSMwinkel...
          Zijn er hier die daar al gekocht hebben?
          Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

          Comment


          • #6
            Re: Low profile smartphone

            Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
            Heb nu GSMwinkel.be gevonden.
            Volgens mijn browser heeft deze site geen inhoud.

            Welcome to the home of gsmwinkel.be
            To change this page, upload your website into the public_html directory
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Low profile smartphone

              voordeel van Nokia: echte GPS met (levenslang) gratis map-updates
              en werkt goed (toch op mijn C7, wel Symbian Belle OS)
              maar werkt tegenwoordig enkel met Windows Phone
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Re: Low profile smartphone

                Ik weet niet welke goed is, maar heb slechte ervaring met Samsung Galaxy Wonder (toch niet de goedkoopste)
                en middelmatige ervaring met Samsung Galaxy mini2.
                Eerste was een San Francisco van Chinese makelij. Dat was een goed toestel en zeker voor zijn prijs, maar het scherm is stuk gegaan (door eigen schuld)
                en er was geen Youtube-App op te krijgen.

                Nu heb ik een Sony Experia Go sinds enkele maanden en ben er tot nu toe tevreden van.
                Hij is spatwaterbestendig (ik heb hem al meermaals onder de kraan gehouden) en een krasbestendig scherm (steekt regelmatig langs mijn sleutels en niets aan te zien)
                Hij is wel standaard Android 2.3, maar is te upgraden naar 4.0 (heb ik niet gedaan, voorlopig geen behoefte)
                En als ik wat zuinig ben kom in net 2 dagen toe met een volle batterij. Kostte bij aankoop iets meer dan 200 euro, maar denk dat hij wel iets goedkoper te krijgen is.

                Ik heb vroeger altijd Sony Ericsson gehad en altijd tevreden van geweest.
                En nu Sony en ook tevreden van.
                Samsung voor mij dus niet meer en HTC begin ik ook niet aan.

                Hopelijk vind je een toestel waar je lang plezier van hebt.
                Nikon D7000 en wat lenzen.
                http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                Comment


                • #9
                  Re: Low profile smartphone

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Volgens mijn browser heeft deze site geen inhoud.

                  Welcome to the home of gsmwinkel.be
                  To change this page, upload your website into the public_html directory
                  Juist moets dan ook GSMwijzer.be zijn.

                  Alvast bedankt voor alle info, ik bekijk het eens.
                  Groetjes,
                  FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                  * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                  Comment


                  • #10
                    Re: Low profile smartphone

                    De Acer Liquid E1 lijkt me prijs-kwaliteit toch dik in orde: lees de reviews eens na:



                    Coolblue heeft een vrij goeie naam qua service.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment

                    Working...
                    X