Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parijs-Roubaix

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parijs-Roubaix

    Toch 2 Vlamingen in de TOP5. Proficiat!
    Vanuit het Zuiden toch de koers kunnen volgen op livestream. (firewall uitgeschakeld - oesje moest mijn baas dat weten... )
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

  • #2
    Re: Parijs-Roubaix

    Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
    Toch 2 Vlamingen in de TOP5. Proficiat!
    Vanuit het Zuiden toch de koers kunnen volgen op livestream. (firewall uitgeschakeld - oesje moest mijn baas dat weten... )
    Moest je werken vandaag?

    Ja, een boeiende wedstrijd gezien.
    Jammer voor Sep.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Parijs-Roubaix

      Een top wedstrijd,een top winnaar en top verrassingen!

      Mvg
      Fuji XT-5,7artisans50mm,AstrHori14mm,Tamron18-300,fujinon30mm macro
      schitterende maltwhisky op de kast

      Comment


      • #4
        Re: Parijs-Roubaix

        was weer genieten.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Parijs-Roubaix

          Paris - Roubaix is op z'n mooist als die gereden wordt na een paar dagen geregend te hebben.
          Dan is dit pas spektakel van de bovenste plank en de winnaar is dan voor mij een echte held.
          F. Cancellara was deze keer de verdiende winnaar, zeker en vast, (omdat hij het tactisch beter aanpakte op de wielerbaan) maar hoed af voor mijn streekgenoot Sep Vanmarcke.
          Bij momenten plooide hij wel maar kraakte niet, en na de aankomst oogde hij frisser (nou ja) dan de Zwitser.
          Peins dat we met Sep een toekomstige winnaar hebben.


          Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

          Comment


          • #6
            Re: Parijs-Roubaix

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Paris - Roubaix is op z'n mooist als die gereden wordt na een paar dagen geregend te hebben.
            Dan is dit pas spektakel van de bovenste plank en de winnaar is dan voor mij een echte held.
            F. Cancellara was deze keer de verdiende winnaar, zeker en vast, (omdat hij het tactisch beter aanpakte op de wielerbaan) maar hoed af voor mijn streekgenoot Sep Vanmarcke.
            Bij momenten plooide hij wel maar kraakte niet, en na de aankomst oogde hij frisser (nou ja) dan de Zwitser.
            Peins dat we met Sep een toekomstige winnaar hebben.

            Groot gelijk! De Zwitser lag bijna buiten westen...
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #7
              Re: Parijs-Roubaix

              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
              Groot gelijk! De Zwitser lag bijna buiten westen...
              Maar weten we dat volgend jaar nog? De winnaar takes it all.

              Comment


              • #8
                Re: Parijs-Roubaix

                Sep heeft beresterk gereden, al moeten we wachten op bevestiging. 1 zwaluw maakt de lente nog niet.
                We hebben Nuyens en Van Summeren een paar jaar terug ook zien schitteren, maar daarna bleef ik toch wel wat op mijn honger zitten.
                Hopelijk kan Sep dit wel.
                Over de prestatie van Cancellera eveneens niets dan lof, het is een kampioen.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment


                • #9
                  Re: Parijs-Roubaix

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                  Over de prestatie van Cancellera eveneens niets dan lof, het is een kampioen.
                  Zonder af te doen van de capaciteiten van Boonen, maar een Cancellara vind ik inderdaad ook nog andere koek. De man rijdt Milan-San Remo uit in de sneeuw, terwijl Boonen al lekker warm in het busje zit, met als excuus dat de organisatoren dit maar hadden moeten voorzien en de zaak op voorhand afgelasten. Nadien wint Cancellara Vlaanderen en als toetje Roubaix waar hij diezelfde week al eens goed tegen de kasseien was gesmakt.
                  Spijtig, maar met Boonen is het wel altijd iets. De man heeft jammerlijk een te hoog gehalte aan kapsones en wordt nog veel te veel ingevolgd. Geef mij dus maar een Cancellara.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Parijs-Roubaix

                    Zelf niet gekeken, was op voorhand al vrij duidelijk wie ging winnen.

                    In de plaats heb ik zelf de fiets van stal genomen en zelf een toertje gedaan ipv lui in een sofa te liggen.
                    Om nadien fit en gezond de lenteschoonmaak verder te zetten, dat spreekt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Parijs-Roubaix

                      Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                      Zelf niet gekeken, was op voorhand al vrij duidelijk wie ging winnen.

                      In de plaats heb ik zelf de fiets van stal genomen en zelf een toertje gedaan ipv lui in een sofa te liggen.
                      Om nadien fit en gezond de lenteschoonmaak verder te zetten, dat spreekt.
                      Idem, maar dan andersom. Eerst opruimen en schilderen en dan een ritje op de koersfiets gedaan. Het weer was prachtig. Ik zit heel graag op die fiets, maar koers kijken op tv kan me totaal niet boeien.

                      Comment

                      Working...
                      X