Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook Home

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Facebook Home

    Ik huiver bij de gedachte dat ik binnenkort via één of andere update op mijn Android smartphone en tablet ongevraagd met een door Facebook Home "gehackte" versie ga zitten. Dus ineens Facebook maar verwijderd op beide toestellen.
    Of zou die "home" naast de gewone app blijven bestaan ?
    Last edited by nete; 5 april 2013, 22:33.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: Facebook Home

    Een beetje kort door de bocht Nete om nu al FB van je toestellen te halen:
    ZDNET news and advice keep professionals prepared to embrace innovation and ready to build a better future.


    Ja, het wordt dominant maar enkel als jij dit wil!

    Comment


    • #3
      Re: Facebook Home

      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Ja, het wordt dominant maar enkel als jij dit wil!
      Dat kan ik niet direct uit dat artikel halen, of kijk ik over iets ?

      Nu ja, voor het weinige dat ik op Facebook doe is het op de laptop ook nog paraat.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Facebook Home

        Een nieuwe Launcher installeert android heus niet vanzelf hoor. Als je het niet wil, installeer je het gewoon niet. De apps voor facebook en messager gaan heus niet je standaard androidlauncher vervangen. Dit komt naast de apps die er al zijn, en gaat daar met samenwerken. Het is geen update van de huidige apps.

        Dat is niet zomaar een beetje kort door de bocht wat je schrijft, da's gewoon de bocht afsnijden wat je doet.

        Comment


        • #5
          Re: Facebook Home

          Jullie zullen vermoedelijk wel gelijk hebben, maar als je ziet wat Microsoft ons allemaal door de strot duwt de laatste tijd, en wat bv. Samsung en HTC u opdringen op hun smartphones en/of tablets, dan zou ik niet echt verwonderd zijn mocht Facebook die Home Launcher verpakken als een update van de gewone Facebook app. Het gaat hier uiteindelijk om inkomsten te genereren, vergeet dat niet.
          Last edited by nete; 6 april 2013, 09:47.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Facebook Home

            Het is nog altijd aan de gebruiker zijn/haar gezond verstand te gebruiken. Hoeveel PC's zie ik niet met allerlei extra balken in hun browser, software die geïnstalleerd is waar hun niet het minste idee hebben waarvoor ze deze ooit hebben geïnstalleerd of wat het doet, ... Hoeveel geven niet achteloos hun email adres en zijn dan verbaasd dat ze het slachtoffer van spam worden?

            Comment


            • #7
              Re: Facebook Home

              Daar heeft Sultana het goed, bv van die balken in de browser, bannen die handel, verwijderen en ook uit je pc.
              En als je dingen installeerd altijd die dingen uitvinken zodat ze niet geinstalleerd worden !
              Zelfde met nieuwsbrieven...
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment

              Working...
              X