Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Extra > Opties > Voorkeuren > Agenda Opties > Feestdagen toevoegen.
Reactie Outlook > de feestdagen zijn al toegevoegd...MAAR ze waren NIET zichtbaar.
De procedure heb ik nu herhaald en ze zijn weer zichtbaar.
MS zegt:
Meer informatie over feestdagen en gebeurtenissen
Feestdagen zijn gebeurtenissen van een hele dag.
U kunt ook bestanden met aangepaste feestdagen maken voor andere typen gebeurtenissen, zoals kwartaaleinden of betaaldagen in uw organisatie.
Feestdagen en gebeurtenissen toevoegen
Klik op Opties in het menu Extra en klik vervolgens op Agenda-opties. = niet juist. De klik op voorkeuren hebben ze niet vermeld.
Klik onder Agenda-opties op Feestdagen toevoegen.
"
Gewoon een chat beginnen met hen dan, heb vandaag ook gechat met hen en moest geen seconde wachten (in tegenstelling tot proximus ).
Was voor een klein probleempje met inloggen op xbox-live op mijn xbox.
Gewoon een chat beginnen met hen dan, heb vandaag ook gechat met hen en moest geen seconde wachten (in tegenstelling tot proximus ).
Was voor een klein probleempje met inloggen op xbox-live op mijn xbox.
Comment